سگی که ستاره شبکه های اجتماعی شد +عکس

پیکاسو و برادرش پابلو که سگ های نژاد پیت بول تریر هستند قلب کاربران شبکه های اجتماعی را تسخیر کردند.
کد خبر: ۱۰۰۸۱۳۰
سگی که ستاره شبکه های اجتماعی شد +عکس

به گزارش جام جم آنلاین از اسپوتینک، پیکاسو در هنگام تولد دچار نقص جسمی بود و فک او نسبت به پوزه اش به سمت چپ متمایل بود.

صاحب آنها نتوانست این دو توله را بفروشد و به همین دلیل تصمیم گرفت که آنها را به مرکز نگهداری از حیوانات واگذار کند. و مدیر مرکز نگهداری از سگ های «Luvable Dog» این دو سگ را به فرد داوطلبی انتقال داد.

حدود دو هفته پیش این فرد پابلو و پیکاسو را به خانه خود برد و از آن لحظه این دو برادر به ستاره های شبکه های اجتماعی تبدیل شدند.

اکنون افراد زیادی آمادگی خود را برای نگهداری از این دو سگ اعلام کرده اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
محمد نبی
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۴
۰
۰
كاش در شبكه های اجتماعی وزندگی دردنیابه خصوص ایران كه به تازگیها مدشده آدمها برای همنوعانشن خرجی را كه برای حیوانات می كردند برای انسانها انجام میدادند باوركنید بخشی از نیاز نیازمندان حل می شد من خودم در جاهای مرفه نشین تهران كار كردم دیده ام خرجی كه برای سگها وسایر حیوانات میشه من از هم وطنانم عذرمیخوام ببخشید خیلی از مردم جامعه ما اونو ندارن باور كنید خیلیها به نون شبشون محتاجند. بیایید لااقل شب عیدی هركسی یك یا دو نفر از فامیلهاشو می شناسه كه محتاجند بابا طبقه مرفه پول دارها كسی كه نمی دونی با پولات چكار میكنی میری دوبی یا سایر نقاط انوخرج میكنی نمیگیم نروخرج نكن حداقل به اندازه یك بلیط هواپیما شده خرج نیازمندان كن به خداوندی خدا جای دوری نمی ره .والسلام.

نیازمندی ها