آلفا رومئو کمپانی خودروسازی ایتالیایی است که خودروهای با کیفیت ظاهری و فنی قابل توجهی را به بازار عرضه می‌کند.
کد خبر: ۱۰۰۱۵۲۳
آلفارومئوهای زیر 100میلیون در بازار‌ایران

به گزارش جام جم آنلاین ، در این مقاله به معرفی محصولات زیر 100 میلیون این کمپانی در بازار پرداخته شده است.

آلفارومئو جولیتا: جولیتا یک خودروی هاچ‌بک است که توسط شرکت ایتالیایی آلفارومئو تولید می‌شود. این خودرو به دلیل داشتن جلو پنجره‌ی مثلثی شکل که در دیگر خودروهای لوکس، دیده نمی‌شود طراحی خاص خود را دارد. از رقبای این خودرو می‌توان به ولوو v40 و لکسوس CT 200 h اشاره کرد که هردوی این خودروها به دلیل داشتن طراحی و امکانات خوب، رقیب جدی برای این خودرو به حساب می‌آیند. این خودرو در ایران توسط شرکت آلفا موتورز ارائه می‌شود. خودروی جولیتا از خودروی فولکس گل کشیده‌تر است ولی با وجود فضای بالای سر کافی برای صندلی‌های جلو، فضای جلو پا برای صندلی‌های عقب، زیر متوسط این کلاس است. یک جعبه کنسول در وسط صندلی‌های جلو و عقب قرار دارد. فضای صندوق این خودرو هم به اندازه کافی جادار نیست.

خودروهای پایه دارای تهویه مطبوع، رینگ چرخ آلیاژی و بلوتوث هستند. همچنین از جمله مشخصات ویژه این خودرو، داشتن سیستم تهویه مطبوع مجزای دوگانه، سنسور پارک عقب و کنترل کروز است. هرچه قیمت خودروهای جولیتا بالاتر باشد، امکانات اسپرت بیشتری دارند ولی مدل‌های ارزان قیمت آن به نسبت به‌صرفه‌تر هستند.

آلفارومئو میتو: خودروی میتو که کوچکترین خودروی شرکت آلفارومئو است، ظاهری مشابه دیگر خودروهای زیبای ایتالیایی دارد. با این وجود، تغییر در ظاهر و بهبود عملکرد موتور، زمان، اثر خود را بر این خودروی کوچک شرکت آلفارومئو گذاشته و مشکلات یکی پس از دیگری خود را نشان می‌دهند. میتو در قبال زیباسازی داخل خودرو بر اساس خودروی فیات پونتو در اواخر سال ۲۰۱۳ و استفاده از مواد بهتر در داخل خودرو و تودوزی‌ها، پیشرفت خوبی داشت.

متاسفانه بسیاری از کارشناسان خودرو معتقدند که این طراحی داخلی انسجام کافی را نداشته و در مقایسه با خودروهای رقیب از کیفیت و راحتی کمتری برخوردار است. البته فضای داخلی خودرو رضایت بخش می‌باشد، به نحوی که فضای قسمت جلوی خودرو بسیار زیاد ولی در قسمت عقب، مسافران برای فضای جلوی پا و بالای سر کمی مشکل خواهند داشت. صندوق این خودرو به اندازه کافی بزرگ بوده ولی لبه صندوق کمی بالا است که گذاشتن وسایل حجیم را در صندوق خودرو با مشکل مواجه می‌کند.

جدول پایین قیمت تولیدات زیر 100 میلیون این دو خودرو را نشان می­دهد. عمده محصولات کمپانی آلفارومئو دارای قیمت بالایی بوده و برخی از خریداران به جای خرید نو، دنبال خرید خودرو کارکرده هستند.

مدل

جولیتا دنده‌­ای

میتو شرکتی

میتو وارداتی

سال

2011

2010

2012

2014

2012

قیمت تقریبی (میلیون)

83

76.5

82

100

79

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
مخاطب
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۵
۰
۰
ما كه قصد خرید آلفا رومئو جولیتا رو ندارم فقط از كسانی میخوان بخرن خواهشا زودتر برن بخرن شاید خدا خواست این پیامك خرید این كه هراز چندگاهی برای من میاد كنسل شد . مخابرات كه كاری نمی كنه . هرچی كد كنسلی هم میزنی بازم پیام میاد . خواهش از مردم شما برید بخرید شاید خدا خواست این پیامك رو كمتر برای من فرستادند .

نیازمندی ها