همایون اسعدیان گفت: «یک روز به خصوص» اتفاقات یک شبانه روز قهرمان قصه است.
کد خبر: ۹۹۹۲۳۰
اسعدیان: از روند فیلم «یک روز به خصوص» راضی هستم

به گزارش جام جم آنلاین از شبکه رادیویی ایران، همایون اسعدیان از خوش اخلاق های سینمای کشورمان که با فیلم «یک روز به خصوص» در جشنواره بین المللی فیلم فجر حضور پیدا کرده بود میهمان «کافه هنر» رادیو ایران شد وقتی سعید توکلی و شهاب شهرزاد منتقد در باره این فیلم پرسیدند.

وی گفت: بخش عمده فیلم طی یک 24 ساعت می گذرد که قهرمان قصه در مسیری می افتد که توی زندگیش اتفاق نیافتده بود و تصمیم گیری هایی باید بکند که یک سفری را دراین 24 ساعت طی می کند . به خاطر همین اسم فیلم را گذاشتم «یک روز به خصوص».

وقتی شهاب شهرزاد می گوید: به نظر می رسد ریتم و ضربا آهنگ فیلم کش دارد یعنی دست کم با آن تعداد افرادی که دور هم فیلم را تماشا می کردیم آن احساس دست می داد که فیلم پیش نمی رود و یک مقدار کندی در روایت می رود آیا خودتان آن را احساس کرده اید؟یا فکر می کنید در تدوین مجدد ممکن است درست شود؟

اسعدیان می گوید: شما اولین کسی هستید که به من این مطلب را می گویید توی جلسه مطبوعاتی هم این مطرح نشد از خیلی ها پرسیدم ولی این موضوع را به من نگفته بودند خودم ممکن است یکی دو دقیقه از فیلم در بیارم اما نه اینکه اتفاق عجیبی رخ دهد و در ضرباهنگ هیچ دست کاری ای انجام نمی دهم چون آن را ایده آل می دانم و از روند روایت فیلم راضی هستم.

کافه هنر ویژه برنامه سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر هرشب ساعت 20با تهیه کنندگی حسین معصومی، گویندگی سعید توکلی و کارشناسی شهاب شهرزاد از کاخ جشنواره به طور زنده از آنتن رادیو ایران پخش می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها