افسر کلانتری 17 اصفهان در جریان درگیری با سارق مسلح بانک به شهادت رسید.
کد خبر: ۹۹۸۳۷۷
جزئیات شهادت مامور ناجا در درگیری با سارق مسلح بانک +عکس

به گزارش جام جم آنلاین از میزان، ساعتی قبل وقوع سرقت مسلحانه از بانک مسکن حکیم شفایی اصفهان به پلیس اعلام شد.

بلافاصله افسر کلانتری 17 برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام و متوجه شد فرد سارقی پس از سرقت از بانک در حال خروج است.

«استوار» مهدی محمدی پس از ورود به بانک با سارق مسلح نقاب پوش درگیر شده اما در یک لحظه سارق مسلح به سمت افسر گشت کلانتری شلیک کرده و از محل فرار می کند.

دقایقی بعد استوار محمدی به درمانگاه ثامن در خیابان پروین منتقل و اقدامات برای نجات جان وی آغاز شد اما متاسفانه این مامور پلیس به علت شدت جراحات به شهادت رسید.

گفتنی است؛ سارق موفق به فرار شده است که جستجو برای شناسایی و دستگیری وی ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۶
مصطفی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۷
۰
۰
خدا رحمتش كند به این دزد قاتل نباید رحم كرد
مهران
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۷
۰
۰
مسولین تاكی میخواهید در مواجهه با حوادث اینجور بی تجربه وارد عمل بشید این شهید ایا جلیقه و پوشش ضد گلوله داشته و اعزام به محل شد ایا این جوان حق زندگی نداشته تا كی باید خسارت داد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۷
۰
۰
متاسفانه در جامعه ما به نیروهای پلیس یا خدماتی و حتی آتش نشانها هیچگونه اهمیتی قائل نیستند چرا باید بگذاریم به راحتی نیروهای وظیفه شناس ما به علت نداشتن تدابیر لازم اینگونه اتفاقات بی افتد و در آخر هم با كلمه شهید اعلام كردن مرهمی كوچك برای این خانواده های عزیز بود...
نرم افزار موبایل
-
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۷
۰
۰
,,خدا رحمتش كند
محمد.. شریف
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۰۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۸
۰
۰
خداوند روحش را قرین رحمت نماید .. حالا بعد از دستگیر شدن ضارب اعلام میكند چون شیشه كشیده بودم آدم كشتم .. این روزها مد شده بین قاتل ها .. مگر شیشه كشیدن تخفیف دارد ..؟
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۸
۰
۰
سلام و درود بر روح این مامور وظیفه شناس، اما از توضیح مشخصه كه این مامور جهت بررسی به محل اعزام شده چرا بدون مقدمه و تنها و غیر حرفه ائی به اونجا اعزام شده، من خودم یك آموزش دیدۀ نظامی هستم فكر میكنم اون مسئولی كه از كلانتری 17 این مامور را فرستاده هیچ چیزی از عملیات نظامی سر در نمی آورد و باید تنیبه گردد و یك دوره نظامی مجدد در خصوص مقابله با چنین مواردی را ببیند تا در چنین مواقعی با نقشه و بصورت حرفه ائی وارد عملیات شد، بنظر من اگر یه مقدار حرفه ائی عمل میشد این بنده خدا هم شهید نمیشد، انشالله كه برای مسئولین كلانتری ها در آینده اینچنین وارد عمل نگردند تا چنین حوادث ناگوار اتفاق نیفتد و عزیزی را هم از دست ندهیم.

نیازمندی ها