برخلاف ادعای برخی منتقدان سرمربی پرتغالی تیم ملی او چنانچه با تیم ملی ایران قطع همکاری کند به هیچ عنوان بیکار نمی‌ماندو مشتری‌های پروپا قرصش او را روی هوا خواهند زد!
کد خبر: ۹۹۷۷۴۳

فدراسیون فوتبال ایران در حالی این روزها در حال برطرف کردن موانع ادامه همکاری کارلوس کی‌روش با تیم ملی ایران است که به نوشته تسنیم یک سایت الجزایری مدعی شد که محمد رائورائوا، رئیس فدراسیون فوتبال این کشور با کارلوس کی‌روش برای سرمربیگری تیم ملی فوتبال الجزایر به توافق رسیده بود تا او را جانشین کریستین گورکف فرانسوی کند.

این پایگاه خبری ادعا کرد کی‌روش و رائورائوا در ماه آوریل 2016 (فروردین ـ اردیبهشت 95) بر سر تمامی مسائل با یکدیگر به توافق رسیده بودند، اما وقتی اخیرا این سرمربی پرتغالی درخواست استعفا و فسخ قراردادش را به فدراسیون فوتبال ایران می‌دهد، فدراسیون فوتبال ایران اعلام می‌کند تنها در صورتی موافق این استعفا خواهد بود که این مربی 63 ساله حاضر به پرداخت رقم یک میلیون دلاری فسخ قراردادش که در مفاد آن وجود دارد، شود. در نتیجه کی‌روش مجبور می‌شود تا پیشنهاد رائورائوا برای قبول سرمربیگری تیم ملی الجزایر را رد کند، آن هم در شرایطی که این دو بر سر تمامی موارد با یکدیگر به توافق رسیده بودند و تنها یک امضا باقی مانده بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها