هافبک دفاعی تیم ملی در روزهای منتهی به پایان نقل و انتقالات فوتبال اروپا، تیم جدیدش را انتخاب نکرده است.
کد خبر: ۹۹۶۳۷۱

علی کریمی قصد دارد از دیناموزاگرب جدا و به تیم جدیدی ملحق شود. در این تیم به او فرصت نمی‌رسد و می‌خواهد به جایی برود که بازی کند.

به‌تازگی پرسپولیس هم به کریمی پیشنهاد کرد او را جذب کند، اما این بازیکن تاکید کرد می‌خواهد در اروپا به بازیگری ادامه دهد. این بازیکن در پاسخ به سوالی درباره مذاکراتش با پرسپولیس می‌گوید: خب من آقای برانکو را در کرواسی دیدم. ایشان برای تعطیلات نیم‌فصل به کرواسی آمده بودند و ما با هم دیداری داشتیم و صحبت کردیم.

آقای برانکو گفت دوست دارند من به پرسپولیس بروم، ولی گفتم می‌خواهم در فوتبال اروپا به بازیگری خود ادامه دهم. مدت زیادی نیست که به اروپا آمده‌ام و دوست ندارم فعلا به لیگ برتر برگردم.

کریمی در پاسخ به این سوال که آیا پیشنهاد هم دارد، توضیح می‌دهد: بله چند پیشنهاد از لیگ‌های مختلف به دستم رسیده است. از نروژ هم پیشنهاد دارم ولی هنوز تصمیم خود را نگرفته‌ام. او درباره اتمام زمان نقل و انتقالات اروپا هم می‌گوید: زمان نقل و انتقالات در کشورهای مختلف با هم متفاوت است.

مثلا نروژی‌ها که به من پیشنهاد داده‌اند تا آخر ماه فوریه برای نقل و انتقالات زمان دارند.

او درباره دلایل جدایی‌اش از تیم دینامو توضیح می‌دهد: به خاطر شرایطی که در تیم ملی وجود دارد باید جایی باشم که بتوانم بازی کنم. این فرصت در دینامو به من نمی‌رسد به همین علت تصمیم گرفته‌ام از تیم فعلی‌ام جدا شوم.

کریمی ادامه داد: دینامو باشگاه بزرگی است ولی من نیاز به بازی کردن دارم و می‌خواهم شانس حضور در جام جهانی 2018 را داشته باشم. باید جایی بروم که بازی کنم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها