نگرانی استقلالی‌ها از پولی که به جباروف داده اند

بلاتکلیفی 150 هزار دلار پول!

باشگاه استقلال تهران با مشکل بزرگی روبه‌رو شده است. حکم محرومیت فیفا از نقل و انتقالات زمستانی این باشگاه، دردسر بزرگ دیگری برای این باشگاه درست کرده است. آنها با علم به این که برای جذب بازیکن مشکل دارند، سرور جباروف، کاپیتان تیم ملی ازبکستان را با رقمی میلیاردی جذب کردند تا از او تا پایان فصل آینده لیگ برتر استفاده کنند. این بازیکن قرارداد یک و نیم ساله بست و قرار شد باشگاه استقلال 40 درصد از قرارداد نیم‌فصل امسال او را به حسابش واریز کند. این اتفاق افتاده و باشگاه استقلال رقمی 150 هزار دلاری را به حساب جباروف واریز کرد. با توجه به بازار پرنوسان ارز، این رقم چیزی حدود 570 میلیون تومان بود. در روزهایی که بیشتر بازیکنان جوان استقلال از وضعیت مالی‌شان گلایه داشتند و باشگاه می‌گفت پول ندارد، این رقم می‌توانست خیلی از مشکلات استقلال را حل کند، اما باشگاه ترجیح داد بازیکن جدید به خدمت بگیرد.
کد خبر: ۹۹۵۹۷۶

حالا پرداخت همین رقم تبدیل به مشکل بسیار بزرگی شده است. باشگاه استقلال مجبور است برای فسخ قرارداد جباروف به این بازیکن غرامت بدهد، مگر این که بخواهد قرضی او را به باشگاه دیگری بدهد؛ موضوعی که بعید است این بازیکن با آن موافقت کند. به هر حال او حق به جانب است و می‌گوید باشگاه استقلال مقصر این اتفاق است. در این شرایط گرفتن پول 150 هزار دلاری از جباروف تبدیل به یک معما و البته نگرانی باشگاه استقلال شده است. جباروف قصد دارد این مبلغ یا بخش زیادی از این رقم را به عنوان غرامت بردارد و استقلال هم به دنبال دریافت آن است.

واکنش به پیشنهادها

پس از اتفاقاتی که برای استقلال افتاد و این تیم از پنجره زمستانی نقل و انتقالات محروم شد، وضعیت جباروف بازیکن تازه خریداری شده این تیم هم در تعلیق قرارگرفت. بدون شک او نمی‌تواند برای استقلالی‌ها به میدان برود. این در حالی است که خود جباروف گفته بود، به خاطر استقلال یک نیم‌فصل صبر می‌کند و از سال آینده برای این تیم به میدان می‌رود. با این شرایط، شایعه شده که این بازیکن از تیم‌های دیگر پیشنهاد دارد و به احتمال زیاد، راهی یکی از این تیم‌ها خواهد شد.

مدیر‌برنامه‌های جباروف درباره شایعه پیوستن این بازیکن به صورت قرضی به لکوموتیو تاشکند گفت: فعلا بحثی در این باره مطرح نیست. قرار است دو روز دیگر صبر کنیم و جواب نهایی فیفا را بدانیم و بعد از آن تصمیم‌گیری شود. وی افزود: پیشنهاد باشگاه‌های زیادی برای جباروف رسیده، اما او فعلا تحت قرارداد باشگاه استقلال است و آنها هستند که تصمیم‌گیری می‌کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها