رازگشایی از گروگانگیری هولناک

تماس مرد ناشناس با پلیس راز زندانی کردن پیرزن و ناپدید شدن مرموز پسر او را فاش کرد. تیم جنایی احتمال می‌دهند، پسر این گروگان سالخورده قربانی یک جنایت شده باشد.
کد خبر: ۹۹۵۶۵۰

به گزارش جام‌جم، راز این آدم‌ربایی با تماس مردی ناشناس با پلیس فاش شد. او مدعی شد، افرادی در یکی از محله‌های مشهد، پیرزنی را به گروگان گرفته‌اند.

پس از این تماس تیمی از ماموران جنایی مشهد، تحقیقات در این باره را آغاز کرده و با بررسی خانه متوجه شدند حرف‌های مرد ناشناس درست است و چهار مرد، این پیرزن را در خانه بدون وسایل زندانی کرده‌اند.

ماموران با دستور قاضی کاظم میرزایی، بازپرس جنایی مشهد وارد خانه شده و با پیکر نیمه جان پیرزن به نام بلقیس روبه‌رو شدند. در کنار او داروهای خواب‌آور قرار داشت. ماموران احتمال دادند، آدم‌ربایان برای این که پیرزن قدرت مقاومت نداشته باشد به او داروی خواب‌آور و آرام‌بخش می‌داده‌اند.با توجه به وضعیت جسمی پیرزن، قاضی دستور انتقال او به بهزیستی را صادر کرد تا از او مراقبت شود. در ادامه نیز چهار متهم پرونده دستگیر شدند که یکی از آنها برادرزاده بلقیس بود. تحقیقات ماموران نشان داد، بلقیس همسر یکی از پزشک‌های معروف مشهد است که چند سال قبل از هم جدا شده بودند. پیرزن با دادن وکالت به برادرزاده‌اش به نام مهران، اموالش را به او منتقل کرده بود.

مهران در بازجویی‌ها گفت: آدم‌ربایی در کار نیست و من مدتی است از عمه‌ام نگهداری می‌کنم. خانه او به هم ریخته بود. به همین خاطر او را به اینجا آوردم تا هم مراقبش باشم هم خانه‌اش را بازسازی کنم. او وقتی دید من اینقدر به او توجه دارم و مراقبش هستم، اموالش را به نام من کرد.

در حالی که تحقیقات در این باره ادامه داشت، ماموران با معمای دیگری در این پرونده روبه‌رو شدند؛ این که بلقیس پسری دارد که از خرداد به طرزی مرموز ناپدید شده است. پیرزن آن زمان با مراجعه به پلیس شکایتی را مطرح کرده بود، اما پس از آن دیگر پیگیر شکایت خود نشد.

ردیابی مرد جوان ادامه داشت تا این که ماموران دریافتند، مهران دی ماه امسال خودروی مرد ناپدید شده را وکالتی به نام خود کرده است. با توجه به احتمال قتل پسر جوان تحقیقات از مهران ادامه پیدا کرد که او ادعا کرد، من با پسرعمه‌ام چت می‌کنم و او زنده است. بازپرس میرزایی پس از تحقیق از مهران و سه همدستش به کارآگاهان پلیس ماموریت داد تحقیقات از متهمان ادامه پیدا کند. همچنین خانه مهران با سگ‌های جسدیاب جست‌وجو شود. قاضی جنایی مشهد همچنین به ماموران پلیس فتا ماموریت داد، چت‌های مورد ادعای مهران را بررسی کنند تا مشخص شود واقعی یا ساختگی است. قرار است امروز پیرزن برای تحقیقات به دادسرا منتقل شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها