سوال شما را با 2 روز اقامت در ایران پاسخ نمی‌دهم

یادداشت‌های آقای استویچف

رادوستین استویچف رفت تا درباره پیشنهاد فدراسیون والیبال ایران بیشتر فکر کند و پاسخ دهد. او در یک اتفاق تازه در والیبال ایران ابتدا پیشنهاد مربیگری در ایران را رد کرد اما بعد از سفر محمد رضا داورزنی به صوفیه و مذاکره با این مربی بلغارستانی دوباره تصمیم گرفت به ایران بیاید و بعد از بازدید از امکانات و بررسی بازیکنان از نزدیک، دوباره روی پیشنهاد ایران فکر کند.
کد خبر: ۹۹۵۰۳۷

گزینه سرمربیگری تیم ملی والیبال که برای دیدن رقابت‌های هفته بیستم لیگ برتر در جایگاه ویژه خانه والیبال نشسته بود و نکات بازی‌ها را یادداشت می‌کرد، در جمع خبرنگاران گفت: آمده ام تا سطح کیفی والیبال ایران و بازیکنان را بهتر بشناسم. پذیرفتن هدایت تیم ملی ایران افتخار یک مربی است بنابراین به توجه و دقت نیاز دارد.

دیدن مسابقات باشگاهی ایران خیلی خیلی مهم است و شناخت بازیکنان خیلی اهمیت دارد و سرمربی آینده تیم ملی باید برای دیدن مسابقات داخلی وقت بگذارد. استویچف با گفتن این حرف‌ها دوباره به خانه اول بازگشت و گفت: برای قبول پیشنهاد ایران باز هم به زمان نیاز دارم. فدراسیون امکانات و شرایط لازم برای موفقیت تیم ملی را فراهم می‌کند و اطمینان دارم والیبال ایران با برنامه‌ای مناسب و منطقی به این جایگاه رسیده است. برای موفقیت والیبال عوامل متعدد را در کنار یکدیگر می‌خواهیم و فقط برنامه‌ریزی و امکانات فدراسیون شرط نیست.

اما شرط اساسی در قبول هدایت تیم ملی که ذهن مربیان از جمله گزینه‌ای به نام استویچف را به خود مشغول کرده چیست؟ مرد بلغار گفت: ایران باید در جمع 4 تیم برتر جهان باشد و من هم به این هدف احترام می‌گذارم و سطح والیبال ایران را هم می‌دانم اما پاسخ به این پرسش مشکل است و من نمی‌توانم با 2 روز حضور در ایران به آن پاسخ بدهم. استویچف با تماشای 2 مسابقه لیگ برتر نظرات جالب و قابل تأملی را هم مطرح کرد. مهم‌ترین ایرادی که این مربی بلغاری به لیگ والیبال ایران گرفت تجمع ملی‌پوشان در دو تیم بود که سبب شده است دیدارهای جذاب کمتری در لیگ انجام شود.به عقیده این مربی تعداد مسابقات لیگ برتر کم است و باید مسابقات بیشتری انجام شود تا سطح فنی بازیکنان بالاتر برود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها