تمرین دیروز استقلال به شدت تحت تاثیر حکم محرومیت استقلال در نقل و انتقالات از سوی فیفا قرار داشت.
کد خبر: ۹۹۴۳۲۴
واکنش منصوریان به محرومیت سنگین استقلال / لگد به میز و یک فریاد گوشخراش!

به گزارش جام جم آنلاین ، بازیکنان با نگرانی درباره این موضوع صحبت می کردند اما رفتار کادر فنی با بازیکنان متفاوت بود. کادر فنی استقلال امروز با وجود خبر محرومیت استقلال روحیه خودشان را در مقابل بازیکنان حفظ کردند و سرمربی استقلال شوک این خبر را هرگز در رفتارش مقابل شاگردانش نشان نداد. این رفتار باعث شد حال و هوای خوبی در تمرین استقلال شکل بگیرد و حتی بازیکنان در کمپ حجازی برف بازی هم کردند.

این حرکت منصوریان هوشمندانه بود و سرمربی استقلال در شرایطی که در اوج فشار قرار داشت در برخورد با بازیکنان تیمش به مانند یک مربی کهنه کار عمل کرد تا نگرانی به بازیکنان استقلال منتقل نشود. هر چند این پایان ماجرا نبود.

پس از پایان تمرین زمانی که منصوریان به همراه دستیارانش وارد رختکن استقلال شد نتوانست خودش را کنترل کند و با فریادهای بلند و لگد کوبیدن به میز رختکن عصبانیت خودش را از حکم فیفا نشان داد.

فریادهای منصوریان به حدی بلند بود که اطرافیان رختکن به راحتی می توانستند صدای او را بشنوند. گویا منصوریان با فریاد به مدیرانی که با شیحی قرارداد بسته بودند تاخت در حالی که بعضی از آنها هنوز در استقلال حضور دارند. سرمربی استقلال به شدت از کمیته حقوقی استقلال در این پرونده گلایه کرد و گفت این کمیته می توانست خیلی زود تر از این ها جلوی کشیده شدن کار به چنین وضعیتی را بگیرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها