با برتری 3 بر صفر استانیسلاو واورینکا و راجر فدرر در بازی‌های دیروز گرنداسلم ملبورن، این دو بازیکن سوییسی ساعت 3:30 بامداد فردا در نیمه‌نهایی اولین مسترز دنیا در سال 2017 رودرروی هم قرار می‌گیرند.
کد خبر: ۹۹۴۱۹۸

دیداری که به‌دلیل تشابه تکنیکی دو بازیکن، بسیار زیبا خواهد بود. راجر فدرر اسطوره تنیس دنیا و پرافتخارترین تنیسور جهان در هر 4 گرنداسلم معتبر دنیا قهرمانی به دست آورده است. یک‌بار در رولان گاروس فرانسه، 4بار در ملبورن، 5 بار در یواس‌اوپن و 7 بار در ویمبلدون. او حالا برای رسیدن به فینال ملبورن تلاش می‌کند تا برای پنجمین بار قهرمان این گرنداسلم شود. اگر این گونه شود او با 18 قهرمانی در گرنداسلم‌ها، دست نیافتنی‌تر می‌شود.

واورینکا هم یک بار در سال 2014 قهرمان مسترز ملبورن شده است. دیروز واورینکا توانست در 3 ست پیاپی (7 بر 6، 6 بر 4 و 6 بر 3) ژو ویلفرد سونگا از فرانسه را شکست دهد. در دیگر دیدار یک‌چهارم نهایی راجر فدرر توانست در 3 ست پیاپی (6 بر یک، 7 بر 5 و 6 بر 2) میشا زورف از آلمان را شکست دهد. این تنیسور آلمانی همان کسی است که توانست اندی ماری تنیسور شماره یک دنیا از اسکاتلند را شکست داده و از مرحله رقابت‌ها حذف کند.

دو دیدار باقیمانده مرحله یک‌چهارم نهایی در پایین جدول مردان، امروز برگزار می‌شود. رافائل نادال اسپانیایی دومین تنیسور پرافتخار تاریخ در برابر میلوس رائونیچ کانادایی تنیسور شماره 3 جهان بازی می‌‌کند و در دیگر دیدار هم دیوید گوفین از بلژیک و گریگور دیمیتروف از بلغارستان مبارزه می‌کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها