زن سابقه‌دار که به عنوان مشتری به مغازه‌های شمال تهران می‌رفت و از زنان جیب‌بری می‌کرد، بازداشت شد و به سرقت‌های متعددی اعتراف کرد.
کد خبر: ۹۹۲۷۲۹

به گزارش جام‌جم، 30 مهر امسال، زنی با حضور در کلانتری 101 تجریش، از سرقت کارت بانکی‌اش، در مغازه لباس‌فروشی خبر داد.

شاکی به افسر تحقیق گفت: روز حادثه به مغازه لباس‌فروشی در میدان قدس رفتم و از آنجا خرید کردم. می‌خواستم لباس‌های دیگری هم بخرم که پیامک‌هایی دریافت کردم که نشان می‌داد 4 میلیون و 800 هزارتومان از حساب بانکی‌ام برداشت شده است. زمانی که محتویات کیفم را بررسی کردم، متوجه شدم کارت بانکی‌ام سرقت شده است.

وی ادامه داد: همان موقع ماجرا را به صاحب مغازه گفتم. او نیز دوربین‌های مداربسته مغازه‌اش را بازبینی کرد و متوجه شد زن جوانی که در کنارم ایستاده بود، پس از حساب کردن پول لباس‌ها کارتم را از کیفم سرقت کرد.

همزمان با تشکیل پرونده قضایی در شعبه چهارم دادسرای ناحیه 34 تهران با دستور بازپرس عموزاد، پرونده برای ادامه تحقیقات در اختیار کار آگاهان پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت .

ماموران که احتمال دادند، زن سارق از متهمان سابقه‌دار باشد، تصویر او را با تصاویر زنان سارق موجود در بانک مجرمان پلیس آگاهی مطابقت دادند که معلوم شد این زن 33 ساله یک جیب‌بر حرفه‌ای به نام رقیه معروف به رویاست. بررسی‌ها نشان می‌داد او بارها به اتهام سرقت و جیب‌بری بازداشت و به زندان افتاده و مدتی پیش بعد از پایان محکومیت کیفری‌اش از زندان آزاد شده بود.

ماموران با شناسایی دو مخفیگاه این زن سارق در صادقیه و پرند به آنجا رفتند، اما معلوم شد وی این دو مکان را نیز ترک کرده و کسی از او خبری ندارد.

سرانجام در ادامه جستجوهای پلیسی آخرین مخفیگاه او در شهرستان فردیس، جاده ملارد شناسایی شد. ماموران چند روز پیش به آنجا اعزام شدند و باشناسایی خانه جدید متهم آنجا را محاصره کرده و زمانی که او قصد ورود به خانه‌اش را داشت، بازداشت شد. ماموران در بازرسی ازخانه این زن، ده‌ها کیف جیبی و ده‌ها عینک زنانه، چند دستگاه دوربین فیلمبرداری، چند دستگاه گوشی تلفن همراه، مقادیری طلا و مدارک شناسایی که مربوط به زنان مالبالخته بود، کشف کردند .

سرهنگ کارآگاه کرم یوسف‌وند، رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ در این باره گفت: زن جیب‌بر مورد تحقیقات پلیسی قرار گرفت وبه ده‌ها فقره جیب‌بری از زنان در مراکز تجاری مناطق غرب و شمال شهر تهران بویژه در تجریش اعتراف کرد. تحقیقات از این متهم برای مشخص شدن دیگر جرایمش ادامه دارد .

وی ادامه داد با درخواست بازپرس پرونده تصویر زن جیب‌بر بدون پوشش چهره در روزنامه چاپ می‌شود تا چنانچه افرادی در دام او گرفتار شده‌اند، با حضور در پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران در اتوبان شهید صدر، خیابان قلندری شمالی از وی شکایت یا پرونده‌هایشان را پیگیری کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها