پس از پیروزی چین مقابل کرواسی

لیپی: لازم نیست از هیچ تیمی بترسیم

مارچلو لیپی، سرمربی تیم ملی چین، تاکید کرد که قصد دارد تیمش را به تیمی شجاع و نترس تبدیل کند. تیم ملی فوتبال چین در دیدار مقابل کرواسی در چاینا کاپ به اولین پیروزی‌اش با هدایت لیپی رسید.
کد خبر: ۹۹۰۵۲۸

در این دیدار ابتدا کرواسی با گل لوکا ایوانوسک پیش افتاد اما دو دقیقه مانده به پایان بازی، وانگ جیانگ بین کار را به تساوی کشید. در نهایت چینی‌ها در ضربات پنالتی توانستند به پیروزی برسند. در پایان این بازی لیپی به خبرنگاران گفت: از همه بازیکنانم تشکر می‌کنم. ما مقابل حریف قدرتمندی قرار گرفتیم که در فرم خوبی قرار داشت. آنها از بعضی جنبه‌ها از ما بهتر بودند. اما ما تسلیم نشدیم و از نظر تاکتیکی خوب کار کردیم. در نهایت هم خوش شانس بودیم که در پنالتی‌ها به پیروزی رسیدیم. البته فارغ از نتیجه این بازی می‌خواهم به همه بازیکنانم بگویم همیشه باید بجنگند و بهترین بازی‌شان را ارائه دهند. با این خصوصیات اگرچه نمی‌توانیم پیروزی مان در هر دیدار را تضمین کنیم اما لازم نیست از هیچ تیمی بترسیم.

بازی بعدی چین با هدایت لیپی، در مقدماتی جام جهانی مقابل کره جنوبی خواهد بود و پیش از آن، لیپی قصد دارد در یک اردوی سه روزه، تیمش را برای این دیدار مهم آماده کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها