هادی سپهرزاد،مربی جدید احسان حدادی هنوز قراردادی ندارد؛ آن هم بعد از سه هفته کار با احسان. او که به قول خودش از کیم، مربی سالخورده روسی احسان چیزهای زیادی یاد گرفته، حالا می‌خواهد به دوست قدیمی‌اش کمک کند. دهگانه کار قدیمی، اما به خاطر بندی که فدراسیون در قراردادش گذاشته، پای برگه را امضا نکرده است؛ بندی که مالی نیست و او ترجیح می‌دهد حرفی درباره‌اش نزند.
کد خبر: ۹۹۰۳۸۳

سپهرزاد می‌گوید: ما کارمان را خیلی وقت است شروع کرده‌ایم. قراردادم هم در فدراسیون آماده است، اما یک مشکل دارد. بندی در قرارداد هست که با حذف آن، من امضا می‌کنم، وگرنه هیچ.

او درباره بند قرارداد نمی‌خواهد حرفی بزند: این بند مرا متعهد می‌کند برای کاری که حالا دلم نمی‌خواهد درباره‌اش حرفی بزنم. اگر برداشته نشود، من هم قرارداد را امضا نمی‌کنم.

مربی پرتابگر دیسک می‌داند که امضا نکردن قرارداد یعنی تنها ماندن دوست قدیمی‌اش: من قرارداد امضا نکنم، دیگر تعهدی به فدراسیون ندارم، اما اگر احسان بخواهد، با او کار می‌کنم. هرچند فکر نمی‌کنم احسان هم بخواهد من بدون قرارداد کار کنم. احسان دوست قدیمی من است و من همیشه کنارش بوده‌ام، اما فکر نمی‌کنم او راضی شود که من به این شکل مربی‌اش باشم.

رکورددار دهگانه ایران به فدراسیون تا آخر هفته مهلت داده است: ما کارمان را با احسان از جمعه در اردوی کیش شروع می‌کنیم و فدراسیون تا قبل از شروع این اردو باید تکلیف مرا روشن کند. اگر قرارداد امضا نکنم، دیگر نمی‌روم. هر کسی جای من هم باشد همین کار را می‌کند. به هر حال من سه هفته‌ای است با احسان کار می‌کنم.

به گفته او، مبلغ قراردادش نسبت به کیم هیچ نیست: قرارداد سه ماهه من اصلا قابل توجه نیست. نسبت به قرارداد کیم که هیچ است، حتی نسبت به خودم هم قرارداد چشمگیری نیست، اما چون سه ماهه است، قبول کرده‌ام. فکر می‌کنم بعد از نتیجه احسان و برای تمدید مبلغ قرارداد هم بالا برود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها