مخاطبان گیم Just Cause 3 روی رایانه‌های شخصی، اکنون می‌توانند به یمن یک ماد جدید، از تجربه مولتی‌پلیر این بازی لذت ببرند.
کد خبر: ۹۸۹۶۷۷

این ماد که به نام JC3:MP شناخته می‌شود، به صدها بازیکن اجازه می‌دهد روی یک سرور خاص گرد هم آمده و بازی رقابتی یا همکارانه انجام دهند. با هم می‌توانند دنیای گیم را نابود کنند، مسابقه دهند یا در مدهای Deathmatch و... شرکت کنند. برای اجرای این ماد، به نسخه استیم این گیم نیاز دارید. گفتنی است سازندگان در سال 2014 اعلام کردند قرار است برای این گیم بخش مولتی‌پلیر ارائه کنند، اما مدتی بعد تولید آن متوقف شد تا حالا که این ماد جدید جایش را گرفته است.

در انتظار نسخه‌های جدید

با این که در کمال ناباوری مخاطبان صنعت گیم، نسخه واقعیت مجازی عنوان Alien: Isolation ساخته نشد،‌ عنوان اقتباسی Alien: Covenant نسخه واقعیت مجازی خواهد داشت. فیلم این اثر، به کارگردانی خود ریدلی اسکات ـ کارگردان قسمت اول بیگانه ـ 29 اردیبهشت 96 به سینماها خواهد آمد و احتمالا گیم آن نیز همان زمان منتشر خواهد شد.

عنوان Project Cars 2 که قسمت اولش با کمک حمایت‌های مردمی در سال 2015 به بازار آمد و امتیازهای خیلی خوبی از منتقدان گرفت، به احتمال زیاد پاییز امسال منتشر خواهد شد. کارگردان بازی فعلا از اعلام تاریخ دقیق خودداری می‌کند.

غول دنیای بازی

بتازگی، برند Acer لپ‌تاپی تولید کرده که شاید 9000 دلار یا شاید هم بیشتر قیمت‌گذاری شود. این لپ‌تاپ که ماه آینده در آمریکای شمالی به بازار خواهد آمد، Predator 21 X نام دارد. در آنجا، قیمتش از 8999 دلار آغاز شده و بسته به امکانات اضافی که بازیکن بخواهد، بالاتر می‌رود. در بخش‌های اروپا، خاورمیانه و هند نیز قیمت از 999/9 یورو آغاز می‌شود.

این لپ‌تاپ از قطعات فوق‌العاده قدرتمندی بهره می‌برد. پردازنده آن i7ـ7820HK است و دو کارت گرافیکی GTX 1080 دارد که با فناوری SLI همزمان کار می‌کنند. رم آن 64 گیگابایت DDR-2400 و هارد درایوش یک ترابایت با سرعت 7200RPM است که چهار حافظه SSD با ظرفیت 512 گیگ همراهی‌اش می‌کند. اندازه این لپ‌تاپ بشدت بزرگ است، چراکه به یک کیبورد Cherry MX مکانیکی، چهار اسپیکر و دو ساب‌ووفر مجهز است. همچنین به گفته Acer این اولین لپ‌تاپ با صفحه خم یا مقعر است. این دستگاه به فناوری ردیابی چشم هم مجهز است که در بازی‌هایی مانند Watch Dogs 2 و Deus Ex: Mankind Divided به کار می‌آید. این در حالی است که با وجود تجهیز مانیتور لپتاپ به G-sync و پنل آی.پی.اسِ 120 هرتز، رزولوشن آن به 2560 در 1080 محدود است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها