مهاجم فرانسوی آرسنال برای چهارمین بازی متوالی در دقیقه 90 گلزنی کرد

... و باز هم ژیــرو

وقتی بازیکنی مثل اولیویه ژیرو در ترکیب تیمتان حضور دارد، از دقیقه 89 به بعد را از دست ندهید، چون در غیر این صورت یک گل سرنوشت‌ساز را از دست خواهید داد.
کد خبر: ۹۸۷۹۷۲

ژیرو برای چهارمین بازی متوالی در دقیقه 90 برای آرسنال گلزنی کرد تا این بار در جام حذفی نقش فرشته نجات را برای توپچی‌ها بازی کند.

چیزی نمانده بود آرسنال در مصاف با تیم دسته اولی پریستون غافلگیر شود. بازی هنوز سروشکل خودش را پیدا نکرده بود که کالوم روبینسون در دقیقه هفت پریستون را پیش انداخت. این گل تا پایان نیمه اول پابرجا ماند تا آرسنال بازنده به رختکن برود. البته در آغاز نیمه دوم و در همان دقیقه اول الکس ایووبی، بازیکن نیجریه‌ای آرسنال کار را به تساوی کشاند؛ اما برای عبور از تیم دسته اولی پریستون، باز هم به شعبده بازی اولیویه ژیرو در آخرین دقیقه بازی نیاز بود. ژیرو درست در دقیقه 90 تیر خلاص را شلیک کرد تا آرسنال بسختی راهی مرحله بعدی شود.

برای ژیرو اما زدن گل‌های دقیقه 90 حالا دیگر به یک عادت تبدیل شده است. او سال 2016 میلادی را با گل دقیقه 90 به وست بروم به پایان برد؛ گلی که باعث شد آرسنال آن بازی را یک بر صفر ببرد. در آغاز سال 2017 میلادی هم ژیرو ابتدا با یک گل عقربی شکل که آن نیز در ثانیه‌های پایانی بازی به ثمر رسید دروازه کریستال پالاس را باز کرد و بعد از آن، در دقیقه 90 به بورنموث گل زد تا توپچی‌ها از شکست مقابل این حریف نجات پیدا کنند. چهارمین گل دقیقه 90 ژیرو هم شنبه شب مقابل تیم دسته اولی پریستون به ثمر رسید. گلی که آرسن ونگر را به تحسین دوباره واداشت تا جایی که از ژیرو به عنوان کاپیتان شایسته تیمش یاد کرد. سرمربی آرسنال در نشست خبری خود بعد از برتری برابر پریستون گفت‌: آنها می‌توانند از نتیجه‌ کسب شده احساس بدشانسی کنند. جاه‌طلبی بازیکنان پریستون را ستایش می‌کنم. مطمئنم آنها از کسب این نتیجه‌ خیلی ناراحت هستند ولی ما با حرفه‌ای‌گری توانستیم یک تیم سختکوش را شکست بدهیم.

ونگر در ادامه گفت‌: دوست دارم بازوبند کاپیتانی در تیمم چرخشی باشد. در این بازی از اولیویه ژیرو به عنوان کاپیتان استفاده کردم. به نظرم او شایسته بستن بازوبندی کاپیتانی این تیم است. او در فصل گذشته روزهای سختی را پشت‌سر گذاشت و در مقاطعی نتوانست بازی کند. با این حال ناامید نشد و به کارش ادامه‌ داد و رهبری و کیفیت بازی خودش را به نمایش گذاشت. همین هم باعث شد او را به عنوان کاپیتان انتخاب کنم.

آرسنال بعد از صعود در جام حذفی انگلیس، اکنون خودش را برای بازی شنبه آماده خواهد کرد؛ جایی که باید در کشور ولز برابر سوانزی به میدان برود. آرسنالی‌ها با 41 امتیاز در رده پنجم جدول رده‌بندی قرار دارند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها