محمد آرام‌طبع از لیست خرید نفت تهران خارج شده و در پرسپولیس ماندنی است. آرام طبع که برای حضور در ترکیب ثابت به جمع سرخپوشان اضافه شد با توجه به مصدومیت در بازی‌های ابتدای فصل به طور کامل جای خود را به محسن ربیع‌خواه در سمت چپ خط دفاعی داد.
کد خبر: ۹۸۷۱۱۶

وی هفته گذشته برای دریافت رضایت‌نامه خود با باشگاه پرسپولیس وارد مذاکره شد و ترکاشوند معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس به او اعلام کرد تیم جدیدش را برای صدور رضایت‌نامه معرفی کند. پرسپولیسی‌ها قصد داشتند از باشگاه خواهان آرام‌طبع مبلغی را دریافت کنند و یا طرح معاوضه با یکی از بازیکنان تیم مقابل را مطرح کنند، همان اتفاقی که در انتقال نریمان جهان از ماشین‌سازی هم تکرار شد.

خبر می‌رسد آرام‌طبع در لیست خرید نفت هم نیست و پراهیچ هم با توجه به مخالفت نفتی‌ها از لیست خرید برانکو خارج شده است. با ماندن آرام‌طبع، پرسپولیس که فقط سه جای خالی داشت و یکی از آنها صرف انتقال نریمان جهان شد حالا فقط می‌تواند دو بازیکن دیگر جذب کند. به این ترتیب ممکن است با ماندن آرام‌طبع پرسپولیس دیگر مدافع چپ جذب نکند.

با توجه به این که هنوز شایان مصلح، شهاب کرمی، سروش رفیعی و یک بازیکن برای هرکدام از پست‌های دفاع وسط و هافبک دفاعی جذب نشده‌اند سرخپوشان با مشکل کمبود جای خالی مواجه شده‌اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها