وقتی دیه مردم، مهدیه را آزاد می‌کند

مهدیه تصور نمی‌کرد که راه‌اندازی کمپینی در فضای مجازی توسط چند جوان دلفانی زمینه آزادی او را از زندان فراهم کند. دختر جوان با کمک خیرین دیه 57 میلیونی را پرداخت کرد و امروز از زندان آزاد می‌شود.
کد خبر: ۹۸۵۰۱۴

به گزارش جام‌جم، 23 فروردین دو سال قبل بود که خبری جنجالی و از طرفی تاسف‌بار در شهرستان دلفان بسرعت منتشر شد و تعجب همگان را برانگیخت؛ «دختری جوان شاهرگ پسری را زد». مهدیه در ملأ‌عام و جلوی چشمان مردم با در دست داشتن سلاح سرد در یک چشم به هم زدن پسر جوانی را که بارها برایش مزاحمت ایجاد کرده بود و حدودا 10 تا 15 سانتی‌متر از او بلندقدتر بود، زمینگیر کرد.

دختر ضارب بلافاصله پس از حادثه از محل گریخت اما در کمتر از 12 ساعت خود را به پلیس معرفی کرد و به صورت بازداشت‌موقت راهی زندان شد.

پسر جوان نیز که شاهرگ گردنش بشدت آسیب‌ دیده بود با اقدام بموقع اورژانس 115 و همچنین تیم درمانی بیمارستان ابن‌سینا نورآباد از مرگ حتمی نجات یافت و به حالت کما به بیمارستانی در استان کرمانشاه منتقل شد و سرانجام لکنت زبان پیدا کرد. در نهایت 57 میلیون تومان دیه، حکم مهدیه بود.

با رسانه‌ای شدن موضوع، جمعی از جوانان دلفانی با یک اقدام خداپسندانه در شبکه‌های اجتماعی، کمپینی به راه انداختند که با استقبال مردم همراه بود. استقبال خیرین از سراسر کشور به صورتی بود که کمپین در کمتر از 48 ساعت مبلغ 60میلیون تومان جمع‌آوری کرد. به این ترتیب فردا مهدیه خورشید را بیرون از میله‌های زندان خواهد دید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها