برگزاری کلاس بازآموزی داوران در کیش و محدودیت تعداد نفرات شرکت‌کننده در این کلاس، به مشاجره لفظی و فیزیکی در دپارتمان فدراسیون فوتبال انجامید.
کد خبر: ۹۸۴۸۸۷

داستان از این قرار است که کلاس توجیهی داوران نیم فصل قرار است در جزیره کیش برگزار شود و به همین دلیل بیشتر داوران و کمک‌داوران لیگ برتری دوست دارند با توجه به محل برگزاری کلاس در کیش، در این دوره شرکت کنند. در این میان کمیته و دپارتمان داوری تصمیم گرفته‌اند از حدود 120 داور و کمک داور، تنها 70 داور و کمک داور را به کیش ببرند. همین ماجرا باعث اعتراض یکی از کمک داورها به نام عسگر محمدی از استان گبلان می‌شود. او که به این کلاس دعوت نشده، برای اعتراض به تهران می‌آید و پنجشنبه هفته گذشته به دپارتمان داوری در فدراسیون فوتبال می‌رود و با حسن کامرانی‌فر درگیر می‌شود. زمانی که بحث و فریاد طرفین بالا می‌گیرد، علی دهقان کارمند دپارتمان داوری وارد اتاق می‌شود و همان جا درگیری شکل دیگری می‌گیرد.

اول گفته شد که کامرانی و دهقانی دست این کمک داور را پیچانده‌اند و او را بشدت به دیوار کوبیده‌اند و با مشت و لگد کتک زده‌اند. اما دهقانی در این باره به نود گفت: ما درگیر نشدیم. این کمک داور بشدت اعتراض می‌کرد و صدایش را بالا برده بود و من برای آرام کردن او وارد اتاق رئیس دپارتمان شدم. آنقدر هم فریاد کشید که دبیرکل از طبقه سوم به طبقه اول آمد. من همین که دیدم در آن حالت عصبی دستش را روی شانه‌های حسن کامرانی‌فر گذاشته احتمال دادم که بخواهد به صورت کامرانی‌فر مشت بزند!

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها