سرمربی تیم بسکتبال بانوان کوشاسپهر سبلان می‌گوید اگر بازیکنانش آنچه را که گفته در زمین پیاده کنند نیازی به بازیکن جدید ندارد.
کد خبر: ۹۸۴۲۴۳
گاز و پالایش نفت مهمترین رقیبان ما هستند

به گزارش جام جم آنلاین ، پوران عباسی در گفت‌وگویی، درباره نخستین دیدار تیمش در مرحله پلی‌آف بسکتبال بانوان با ذوب‌آهن گفت: با توجه به اینکه بازی‌های ذوب‌آهن یا در شهرستان بوده و یا اگر در تهران برگزار شده همزمان بوده متاسفانه نتوانستم بازی‌های این تیم را ببینم. حالا قرار است اگر بتوانم فیلم بازی‌ها را ببینم. شنیدم ذوب‌آهن بازیکنان تند و تیزی دارد.
وی در پاسخ به این سوال که برای مرحله پلی‌آف تغییری داشته‌اید یا خیرف عنوان کرد: شادی عبدلوند در دیدار با شهرداری بندرعباس به شدت آسیب‌ دید و جواب MRI را گرفتیم که گفتند غضروف پایش آسیب جدی دیده و حلا نمی‌دانم می‌تواند با فیزیوتراپی به بازی‌ها برسد یا نه.
عباسی ادامه داد: ما امسال در ابتدای فصل 2 بازیکن از ذوب‌آهن گرفتیم و فکر نمی‌کنم در این مرحله بخواهیم بازیکن حتی خارجی بگیریم. پیکر اصلی تیم از بازیکنان خودم هستند. اگر با شرایطی که تیم دارد بازیکنان هرچه را خواسته‌ام در زمین پیاده کنند نیاز به بازیکن جدید نداریم.
سرمربی تیم بسکتبال بانوان کوشاسپهر در ادامه در پاسخ به سوالی دیگر مبنی بر اینکه رقیبان اصلی خود را در پلی‌آف کدام تیم می‌دانید، عنوان کرد: ما در مرحله مقدماتی همه بازی‌ها را با پیروزی پشت سر گذاشتیم. تیم‌هایی هم که به پلی‌آف صعود کردند خوب هستند مانند ذوب‌آهن و گروه بهمن، اما فکر می‌کنم رقیب اصلی ما پالایش نفت آبادان و گاز تهران هستند.
وی درباره لغو دیدار دوستانه تیمش مقابل گاز تهران که قرار بود با حضور وزیر ورزش برگزار شود، خاطرنشان کرد: متاسفانه این فرصت‌های خوب زود لغو می‌شود و بازیکنان باورشان را از دست می‌دهند. از ابتدای لیگ گفتیم ناظران برای مرحله پلی آف و نهایی بیایند و بازی بچه‌های ما را با لباس ببینند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها