حساس‌ترین بازی هفته هفدهم سری A ایتالیا بین دو تیم یوونتوس و رم با برتری شاگردان آلگری خاتمه یافت تا این تیم در صدر جدول تنهاتر از همیشه شود. یوونتوس در ورزشگاه خانگی‌اش یوونتوس آره‌نا به مصاف حریف سنتی خود رم رفت. رم با 35 امتیاز در تعقیب یوونتوس 39 امتیازی بود و این بازی می‌توانست قهرمان نیم‌فصل را معرفی کند که همین اتفاق هم افتاد. رم که در دیدار سنتی ایتالیا موفق شده بود میلان را شکست دهد و به بیانکونری نزدیک شود، این هفته قصد داشت یووه صدرنشین را متوقف کند؛ اما دیدار حساس گرگ‌ها مقابل یووه با نتیجه یک بر صفر به سود شاگردان آلگری خاتمه یافت.
کد خبر: ۹۷۹۹۸۰

تک گل بازی را گونزالو هیگواین در دقیقه 14 به زیبایی به ثمر رساند تا ارزش‌های خود را بیشتر از گذشته نشان دهد. با این شکست، رم 35 امتیازی باقی ماند و یووه 42 امتیازی شد تا فاصله امتیاز دو تیم به هفت امتیاز برسد و در فاصله دو هفته به پایان نیم‌فصل رقابت‌های سری A ایتالیا، یوونتوس به مقام قهرمانی نیم‌فصل دست پیدا کند.

یوونتوس در دو هفته باقیمانده تا پایان فصل در بیرون از خانه با کروتونه و در خانه با بولونیا بازی خواهد کرد.

بوفون: پیروزی‌ شیرینی بود

جیانلوییجی بوفون دروازه‌بان شماره یک یوونتوس و تیم ملی ایتالیا بعد از برد ارزشمند یووه مقابل رم گفت: از زمان باختمان برابر جنوا دیده‌ام که تیم‌مان چگونه تغییر کرده و احساس می‌کنم بردمان برابر رم به لطف همان شکست است. یک پیروزی سرنوشت‌ساز کسب نکرده‌ایم چون هنوز زمان زیادی تا پایان فصل باقی مانده است. با این حال نتیجه‌ای کسب کردیم که به ما آرامش و اطمینان خاطر می‌دهد تا با آسودگی خاطر به تعطیلات زمستانی برویم.

آلگری: ترجیح می‌دهم صدرنشین بمانیم

ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی یوونتوس از قهرمانی تیمش در نیم‌فصل نخست سری A ابراز خرسندی کرد؛ زمانی که سوت پایان بازی به صدا درآمد بسیار عصبانی بودم، چون در دقایق پایانی آن‌طور که باید از پیروزی‌مان محافظت نمی‌کردیم. رم تیمی بسیار فیزیکی است و ما در ضربات شروع مجدد زیاد ریسک کردیم. عصبانی بودم اما حالا خوشحالم که قهرمان نیم‌فصل شدیم. به جای آن‌که به رکوردشکنی توجه کنم، ترجیح می‌دهم تیمم صدرنشین سری A باقی بماند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها