پیچ مرگ

اگر از آن دسته افرادی هستید که به ژانر ترسناک علاقه دارید، به احتمال زیاد سری فیلم‌های پیچ اشتباه یا همان(Wrong Turn) را دیده‌اید؛ داستان اصلی این فیلم‌ها راجع به افرادی است که در حال رانندگی در مسیر خود ناگهان راه را گم می‌کنند و به جای مسیر درست، داخل یک مسیر اشتباه می‌پیچند و همین اشتباه درنهایت به مرگ آنها منجر می‌شود.
کد خبر: ۹۷۹۵۳۶
پیچ مرگ

گرچه همه این اتفاقات در فیلم رخ می‌دهد اما شاید جالب باشد بدانید که نمونه‌های واقعی از این ماجرا در گوشه و کنار جهان در حال وقوع است که در ادامه سراغ چند نمونه از آن می‌رویم.

مرگ در بیابان بی‌آب و علف

این ماجرای واقعی درمورد پیچ اشتباهی است که باعث شد یک زوج در روز مادر سال 2015 به مدت دو هفته در بیابانی خشک و بی آب و علف در کالیفرنیای جنوبی سرگردان شوند. در آن روز سسیل ناتسون 79 ساله و همسرش دیانا بدول 68 ساله به مناسبت روز مادر تصمیم گرفتند به یک رستوران در منطقه سن‌دیگو رفته و چند ساعتی را در آنجا به اتفاق هم خوش بگذرانند. بر اساس برنامه‌ریزی این دو، قرار بر آن بود که توقف بعدی آنها، منزل پسرشان در نزدیکی منطقه پالم اسپرینگز برای صرف کباب باشد. غافل از این‌که به دلیل یک اشتباه کوچک، هرگز به منزل پسرشان نخواهند رسید.

مرد بازنشسته به وسیله خودروی خود در حال راندن به سمت خانه فرزندش بود که ناگهان به اشتباه وارد یک جاده خاکی شده که در نهایت به یک بیابان بی آب و علف در بستر یک رودخانه خشک منتهی شد. به گفته مردم محلی، این مسیر به حدی صعب‌العبور است که پیمودن آن تنها به وسیله خودرو‌های صحرانوردی ممکن است.

سرگردانی دوهفته‌ای این زوج در بیابان، متاسفانه به مرگ پیرمرد 79 ساله انجامید. همسر نیمه جان او نیز به ناچار جسد بی‌جان شوهرش را با قلبی آکنده از درد و وحشت به امید یافتن کمک در نزدیکی خودرویشان رها کرد.

گرچه در این حادثه پلیس متعجب است که خانم بدول که یک بیمار دیابتی وابسته به انسولین است چگونه از این کابوس دو هفته‌ای جان سالم به در برده است؟

بنابر گزارش پلیس این زوج در مدت گرفتاریشان در بیابانی که روزها به جهنم سوزان و شب‌ها به جهنم یخی معروف است، به وسیله پرتقال‌ها و شیرینی‌هایی که در خودرویشان داشتند، با مرگ دست و پنجه نرم کرده‌اند. این دو همچنین برای فرار از تشنگی تمام ظروف داخل ماشینشان را برای جمع‌آوری آب باران به کار گرفته بودند.

درنهایت دو هفته پس از ورود این زوج به بیابان، ماجراجویانی که به وسیله خودروهای صحرانوردیشان از آن منطقه گذر می‌کردند، خانم بدول و همسر بی‌جانش را یافته و به این کابوس پایان دادند.

خانم بدول پس از انتقال به بیمارستان به کمک پزشکان توانست از این تورنمنت مرگبار جان سالم به در ببرد و برای بار دیگر فرزندش را در آغوش بگیرد.

مرگ جوان اسکیت‌باز در پس پیچ اشتباه

در بیستم مارس 2015، دختری به نام جولینا کوآرسما همراه برادرش سوار بر کامیونشان در حال رانندگی در یک مسیر سربالایی به سمت کالیفرنیای جنوبی بودند که ناگهان به یک پل در دل کوهستان‌های سن گبریل رسیدند. این دو مسیر اشتباه را انتخاب کردند اما زمانی که تصمیم به بازگشت از آن مسیر را گرفتند ناگهان تعدادی اسکیت‌برد سوار با سرعتی بسیار زیاد به سمت کامیون آنها هجوم آوردند. دیگر دیر شده بود و یکی از این اسکیت‌برد سواران به نام اریک پدرسون 20 ساله به دلیل برخورد شدید با خودروی آنها جان خود را از دست داد.

بنابر اظهارات شاهدان این حادثه، پدرسون همراه دوستانش با سرعت زیاد از یک سربالایی به سمت پایین در حال اسکیت‌سواری بودند که پس از گذر از یک پیچ تند ناگهان با کامیونی که از پایین به سمت آنها می‌آمد، روبه‌رو شدند. از میان آنها، پدرسون موفق به کنترل سرعت و مسیر خود نشد و بشدت با کامیون برخورد کرد.

گرچه روزها از این اتفاق تلخ می‌گذرد، اما جولینا هنوز موفق به هضم آن نشده و از افسردگی ناشی از این اتفاق رنج می‌برد. وی با وجود این‌که از والدین پدرسون طلب بخشش کرده هنوز موفق به بخشیدن خود نشده است. او مدام با خودش می‌اندیشد که اگر آنها مسیر را گم نمی‌کردند و به اشتباه از آن پل شوم عبور نکرده بودند، با آن جوان روبه‌رو نمی‌شدند. اگر این اتفاقات رخ نمی‌داد اکنون آن پسر جوان صحیح و سالم بود و خانواده‌اش رنج فقدان او را به دوش نمی‌کشیدند.

جولینا این روزها بسیار غمگین است و از خبرنگاران می‌خواهد این پیغام را به پدر و مادر پدرسون برسانند: «من خیلی متاسفم. کاش می‌توانستم برای جبران کاری انجام دهم.»

دینا فراهانی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها