تصاویر جاسوسی جدید از لامبورگینی اوراکان سوپرلگرا

اخیرا وبگاه Carscoops تصاویر جاسوسی تازه‌ای از یک لامبورگینی اوراکان پروتوتایپ با پوشش بدنه کامل و در حال آزمایش در آب‌وهوای برفی منتشر کرد. به گزارش پدال، به نظر می‌رسد این خودروساز با عزم جدی توسعه نمونه قوی‌تری از اوراکان را دنبال کرده و طی مدت اخیر پیوسته در حال بررسی‌ها و آزمایش‌های گوناگون بوده است.
کد خبر: ۹۷۸۸۸۷

نسخه جدید این گاو خشمگین چه مطابق گذشته با پسوند سوپرلگرا (Superleggera) عرضه شود چه نام دیگری داشته باشد، فرقی نمی‌کند. آنچه هویداست، این که همزمان وزن کمتر و قدرت بیشتری نسبت به مدل استاندارد خواهد داشت و تجربه رانندگی به مراتب هیجان‌انگیزتری ارائه خواهد کرد. نمونه موجود در تصویر کیت بدنه کاملاً متفاوتی دارد و باله بسیار بزرگی (از نوع ثابت) عقب آن نصب شده است.

ورودی‌های هوای حجیم، دیفیوزر غول‌آسا و بسیار گیرا، قرارگیری خروجی‌های سامانه اگزوز در مرکز و رینگ‌های کاملاً جدید موسوم به center-lock سایر ویژگی‌‌های آن را تشکیل می‌دهد. در بخش فنی انتظار داریم گونه بهینه‌سازی شده همان پیشرانه 2/5 لیتری 10 سیلندر تنفس طبیعی با خروجی نزدیک به 650 اسب بخار (یا حتی بیشتر) مورد استفاده قرار گیرد. این افزایش قدرت در کنار کاربرد گسترده فیبر کربن و سایر مواد سبک‌وزن و نیز سامانه تعلیق و ترمزهای قوی‌تر، قطعا مجموعه جذابی را تشکیل خواهد داد که می‌تواند همانند گالاردو سوپرلگرا توجه زیادی را به خود جلب کند. لامبورگینی اوراکان تقویت‌شده سال 1396/ 2017 رسما رونمایی خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها