محمدرضا فروتن، ستاره سینمای ایران در دهه‌های 70 و 80 و فیلم‌هایی چون «زیرپوست شهر»، «قرمز» و «شب‌یلدا» با فیلم «مرداد» به جشنواره فیلم فجر می‌آید.
کد خبر: ۹۷۷۳۲۱

آن‌طور که سینماپرس گزارش داد، فیلم سینمایی «مرداد» به تهیه‌کنندگی محمود فلاح و کارگردانی بهمن کامیار در روزهای گذشته فرم حضور در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر را پر کرده و نسخه ابتدایی آن به دبیرخانه رسیده است. این اثر بتازگی پس از میکس موسیقی متن آن که توسط حامد ثابت ساخته شده، آماده نمایش است تا بهمن کامیار به‌عنوان یکی از فیلمسازان جوان، اولین تجربه سینمایی خود در مقام کارگردان را با این اثر اجتماعی پشت سر بگذارد.

«مرداد» که در دی‌ماه 1394 پروانه ساخت دریافت کرد، بلافاصله وارد مراحل پیش‌تولید شد و اواخر بهمن ماه فیلمبرداری آن آغاز شد و فیلمنامه آن که به قلم بهمن کامیار نوشته شده، از مضمونی اجتماعی برخوردار است و روایتگر زندگی یک زوج جوان به نام‌های امیر و رویاست که پس از سال‌ها زندگی دچار مشکلات و اختلافاتی شده اند که این جریانات دستمایه هسته اصلی داستان است.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: چه مردادی شود بهمن کنار تو، من از غوغای ابر و آسمان می‌فهمم اینجایی.

بجز محمدرضا فروتن، بازیگرانی چون رعنا آزادی ور، بهنوش بختیاری، بابک بهشاد، لیلی فرهادپور، پروین ملکی، علی گل‌زاده، نیلوفر مولایی، اندیشه فولادوند و مهتاب کرامتی در این فیلم سینمایی بازی می‌کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها