بعید است اهل اپلیکیشن‌های بازی باشید و Hill Climb را بازی نکرده باشید. یک مسابقه ماشین که در آن باید با وسایل‌نقلیه مختلفی که در اختیارتان است از کوه و تپه و مسیرهای مختلف و عجیب و غریبی که در آن قرار دارید، بگذرید و مواظب باشید تعادل ماشین‌تان به‌‌ هم نخورد.
کد خبر: ۹۷۷۰۶۳

در این بازی شما از دو دکمه به عنوان گاز و ترمز استفاده می‌کنید و با تغییر شیب گوشی می‌توانید به حفظ تعادل ماشینتان کمک کنید. ویژگی مهمی که به نسخه دوم این بازی اضافه شده رقابت با ماشین‌های دیگر است، یعنی علاوه بر این‌که باید بدون تمام شدن بنزین ماشینتان را به پایان خط برسانید، با دیگر ماشین‌ها هم رقابت می‌کنید. تفاوت مهم دیگر ارتقا گرافیک بازی است. در Hill Climb Racing 2 جزئیات بسیار بیشتری به مسیرها اضافه شده است. با این حال همچنان این بازی روی گوشی‌های ضعیف‌تر هم قابل اجرا است. با این‌که چند روز بیشتر از انتشار این بازی نگذشته بیش از پنج میلیون نفر آن را نصب کرده‌اند.

چت امن

تریما یکی از پیام‌رسان‌ها یا همان مسنجرهای جدید است که ادعا می‌کند گفت‌وگوها و ارتباطات شما را با امنیت بالا از دسترسی هکرها و همین‌طور سازمان‌های مختلف دور نگه می‌دارد. این پیام‌رسان با قابلیت‌های مختلف خود قصد دارد جایگزین بسیاری از پیام‌رسان‌های رایج در سراسر دنیا شود. تریما با بالاترین قدرت کدگذاری پیام‌ها می‌تواند چت‌های خصوصی، گروهی و همینطور رد و بدل شدن فایل‌ها را پشتیبانی کند. یکی دیگر از ویژگی‌های تریما این است که اطلاعات شما و فایل‌ها و مسیج‌هایی را که رد و بدل می‌کنید روی سرورهایش نگه نمی‌دارد. این برنامه هر داده‌ای را بلافاصله پس از این‌که به مقصد رساند از روی سرورهایش پاک می‌کند. این برنامه قابلیت تشکیل گروه، رای‌گیری، امکان پاسخ سریع روی پیام هشدار به مخاطبان و بسیاری از قابلیت‌های برنامه‌های حرفه‌ای را دارد. این اپ حدود 3 دلار قیمت دارد.

مسابقه اطلاعات عمومی

اگر شما هم از آن آدم‌هایی هستید که از همه چیز و همه جا خبر دارید و در اطلاعات عمومی ادعایتان می‌شود، این بازی به شما فرصت می‌دهد خودتان را محک بزنید. اگر یادتان بیاید قدیم‌ها یک بازی معروف بود که در آن یک طرف بازی چیزی را در ذهنش انتخاب می‌کرد و حریف باید دنبال جواب می‌گشت و برای رسیدن به آن حدس می‌زد. طرف دیگر هم با خط‌کش روی میز می‌زد و هرچه حریف به جواب نزدیک‌تر می‌شد با ضرب سریع‌تری خط‌کش را می‌زد. این برنامه به سبک آن بازی ساخته شده، با این تفاوت که در این بازی، برنامه چیزی را انتخاب می‌کند و شما باید با استفاده از امکاناتی که دارید آن را نمایش بدهید. مثلا یک باغ گل به شما نشان می‌دهد و می‌پرسد گل گلایل کدام است یا نقشه جهان را به شما نشان می‌دهد تا مشخص کنید آرژانتین کجاست. اپلیکیشن زوپین درباره فوتبال، بازی‌های کامپیوتری، ماشین و هر چیز دیگری که فکرش را بکنید از شما سوال می‌کند.

بهترین بازی تپه‌نوردیبا من قدم بزن محصولات سلامتی مانند ساعت‌ها و دستبندهای هوشمند ویژگی‌های مختلفی دارند که می‌توانند به پویش سلامت شما کمک کنند. امکان شمارش قدم‌های شما یا کالری مصرفی از ویژگی‌هایی است که گوشی‌های هوشمند به خودی خود توانایی انجام آن را ندارند، اما همه یک دستبند هوشمند ندارند یا ممکن است علاقه‌ای به خرید این محصولات نداشته باشند. پس‌ بهتر است به فکر راه‌حل بهتری باشیم. راحت‌ترین و محبوب‌ترین ورزشی که عموم مردم به صورت روزانه می‌توانند آن را انجام دهند پیاده‌روی تند یا دویدن است. اپلیکیشن Run keeper می‌تواند میزان گام‌های شما در یک یا چند وعده پیاده‌روی در روز را شمارش کند. همچنین به شما اطلاع می‌دهد هر بار چه میزان کالری سوزانده‌اید و چند متر یا کیلومتر راه‌ رفته‌اید. علاوه بر این بسته به منطقه‌ای که سکونت دارید آب و هوا و شرایط جوی را به شما اعلام می‌کند تا بهترین زمان برای ورزش کردن را انتخاب کنید. مزیت این اپلیکیشن این است که می‌توانید با وارد کردن وزن، قد، سن و جنسیت خود وزن ایده‌آل را دریافت کرده و برنامه روزانه برای ورزش کردن در نظر بگیرید.

همه چیز از همه جا

اطلاعاتی که در اینترنت و شبکه‌های اجتماعی وجود دارد، هزاران برابر بیشتر از وقتی است که برای مطالعه آنها در اختیار داریم. مهم این است که ببینیم چطور می‌شود در کمترین وقت و به خلاصه‌ترین شکل بیشترین اطلاعات را به دست آورد. پاپیروس دقیقا همین هدف را دنبال می‌کند. در این برنامه شما به چهار دسته‌بندی دسترسی پیدا می‌کنید. یکی پوستر و اینفوگرافی‌هاست که به باور بسیاری امروزه یکی از بهترین روش‌های آموزش هستند. پاپیروس بهترین اینفوگرافی‌ها را گردآوری کرده است. دسته دوم پازل سه‌بعدی است که برای رده‌های سنی مختلف با کیفیت بالا فراهم آمده است. شما می‌توانید آنها را چاپ کنید و از آنها لذت ببرید. دسته سوم کتاب و جزوات کاربردی، صنعتی و جزوات دانشگاهی کاربردی است که ممکن است به درد خیلی‌ها بخورد. دسته آخر هم کلکسیونی از مجلات به‌روز و باکیفیت خارجی و داخلی است که می‌توانید از آنها استفاده کنید. ویژگی مهم پاپیروس این است که برای افرادی با علایق مختلف و همینطور رده‌های سنی متفاوت محتوای مناسبی را تدارک دیده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها