در برنامه نود این هفته چه گذشت؟

پرسپولیس قهرمان نیم فصل شد +عکس

رحمتی تهدید کرد ، کاربران مجازی به رئیس کمیته اخلاق حمله کردند!

مهدی رحمتی به دلیل عکس گرفتن با یک بانوی بی حجاب در آن سوی مرزها حسابی به دردسر افتاده است.
کد خبر: ۹۷۵۸۲۸
رحمتی تهدید کرد ، کاربران مجازی به  رئیس کمیته اخلاق حمله کردند!

به گزارش جام جم آنلاین ، این عکس مربوط به پنج ماه پیش است، یعنی زمانی که استقلال به اردوی ارمنستان رفته بود. حالا عواقب عکس گرفتن کنار یک بانوی بی حجاب حالا گریبان گیر مهدی رحمتی شده است. او به همین دلیل ممکن است با محرومیتی روبرو شود که شاید در فوتبال دنیا بسیار عجیب باشد. خود او در برنامه نود دوشنبه شب تاکید کرد در صورتی که به این دلیل محروم شود برای همیشه با فوتبال خداحافظی می کند.

کاربران شبکه های اجتماعی در فضای مجازی نیز دست به کار شده و در راستای حمایت از کاپیتان تیم استقلال اقداماتی صورت دادند.

هواداران استقلال که پیش از این هم توانسته بودند خواسته های خود را با حملاتی که در فضای مجازی راه انداخته بودند شکل دهند با انتشار موجی از عکس های منشوری از بسیاری از چهره های سرشناس خواهان احقاق حق کاپیتان تیم استقلال شدند.

هواداران استقلال در فضای مجازی معتقد بودند که باز شدن این پرونده آن هم با نام رحمتی در حالی که چند بازیکن دیگر استقلال هم در صحنه حضور داشتند، نمی توانسته به صورت اتفاقی در فاصله ای کم به دیدار استقلال و تراکتورسازی روی داده باشد.

هواداران استقلال در فضای مجازی حتی پا را از این هم فراتر گذاشته و با حملات خود به تورک رئیس کمیته اخلاق و امیر قلعه نویی سرمربی تیم تراکتورسازی، این دو را متهم باز شدن این پرونده در این مقطع از فصل که تنها چند روز به دیدار استقلال و تراکتورسازی مانده دانستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۴
احمد
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۶
۰
۰
یك خارجی مثل كیروش این آقا رو بهتر از ما شناخته بود
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۶
۰
۰
تو این مملكت شتر رو با بارش میبرند ولی آب از آب تكون نمیخوره حالا چرا بخاطر یه عكس بی اهمیت ورزشكار محبوب این كشور محروم بشه؟
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۶
۰
۰
واقعا مسخره است .! در اون شرایط یك بازیكن آنهم خارج از كشور چگونه به یك هوادار بگوید لطفا برو چادر سرت كن بعد بیا عكس بگیر . بابا یك مقدار منطقی باشید .!! اصلا اگر هوادار غیر ایرانی بود چه باید كرد ؟
علی فروتن
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۷
۰
۰
خواهشمند است كاری كنید ك كلیپ ها قابل پخش باشد
باتشكر

نیازمندی ها