سارق زمانی که خودروی پژو را سرقت می‌کرد، نمی‌دانست دو کودک داخل آن خواب هستند. او وقتی پلیس را در تعقیب خود دید، کودکان خردسال را از خودرو پیاده کرد و به فرارش ادامه داد.
کد خبر: ۹۷۵۶۹۸

چند روز پیش زنی با حضور در کلانتری 13 امام خمینی (ره) شهرکرد از سرقت خودرویش درحالی که دختر هشت ساله‌اش پارمیدا و پسر سه ساله‌اش امیرضا داخل آن بودند، خبر داد.

همزمان با تشکیل پرونده در کلانتری، ماموران با اطلاعات به دست آمده از شاکی، مشخصات خودرو را در اختیار گشت‌های انتظامی قرار دادند و از آنها خواسته شد به محض مشاهده خودرو آن را متوقف کرده و دو کودک ربوده‌شده را نجات دهند. همچنین گروهی از ماموران کلانتری نیز تحقیقات برای دستگیری سارق کودک‌ربا را آغاز کردند.

در ادامه ماموران با کنترل دوربین‌های مداربسته محل سرقت، موفق شدند ردی از سارق پیدا کنند. در این مرحله ماموران به محل تردد سارق اعزام شدند. ماموران با دیدن خودروی سرقتی با اخطار به سارق خواستند خودرو را متوقف کرده و تسلیم شود، اما متهم بدون توجه به اخطارهای ماموران به فرار ادامه داد تا این‌که در جریان این تعقیب و گریز سارق با توقف چند لحظه‌ای مقابل کوچه‌ای در یکی از محله‌های شهر، دو کودک خردسال را در آنجا رها کردو به فرارش ادامه داد.

ماموران پارمیدای هشت ساله و برادر سه‌ساله‌‌اش امیررضا را به کلانتری منتقل کردند و آنها را به خانواده‌شان تحویل دادند.

اما پلیس همچنان در جست‌وجوی سارق فراری بود تا این‌که ساعاتی بعد و در محله دیگری خودروی سرقتی را متوقف کردند و سارق هم بازداشت شد.

متهم با انتقال به کلانتری بازجویی شد و اعتراف کرد ، خودرو را در حالی که دو کودک در آن خوابیده بودند ربوده و زمانی که کودکان از خواب بیدار شده و او را دیده‌اند وحشت کرده است. وی نیز زمانی که متوجه شده پلیس در تعقیبش است کودکان ربوده‌شده را در خیابان رها کرده و به فرارش ادامه داده، اما سرانجام متوقف شده است.

سردار غلامعباس غلامزاده، فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری در این باره گفت: خودروی سرقتی تحویل مالباخته شد. با صدور قرار قانونی برای متهم به اتهام سرقت خودرو و کودک‌ربایی، او برای ادامه تحقیقات در اختیار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها