پرسپولیس با دروازه‌بان خارجی ادامه می‌دهد

بیرانوند به پدیده هم نمی رسد

بی‌توجهی علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان شماره یک تیم ملی و پرسپولیس به طی کردن اصولی روند درمان دست آسیب دیده‌اش، کار دست او داد و میزان دوری‌اش از میادین را بیش از حد معمول کرد؛ او حتی به بازی با پدیده هم نمی‌رسد !
کد خبر: ۹۷۵۱۹۵

علیرضا بیرانوند در حالی در جریان دیدار با استقلال خوزستان در هفته نهم لیگ برتر یعنی درست در روز 29 مهرماه از ناحیه دست با آسیب‌دیدگی مواجه شد که با توجه به این‌که تا پایان مسابقه در میدان حضور داشت کمتر کسی تصور می‌کرد او چند هفته خانه‌نشین شود. اما این دروازه‌بان آماده که از ارکان موفقیت پرسپولیس امسال بوده است در حالی در سه بازی پیاپی پرسپولیس و دیدار ایران و سوریه به خاطر همین آسیب‌دیدگی غایب بود که در این چهار بازی به برکت مدافع کم‌نقص تیم ملی و پرسپولیس و در راس آنها سیدجلال حسینی نه تنها سوریه موفق به باز کردن دروازه ایران نشد که صنعت نفت آبادان، پیکان و ماشین‌سازی نیز نتوانستند تور دروازه سرخ رنگ را به لرزه در بیاورند.

در حالی خبر می‌رسد که بیرانوند جدال پرسپولیس با پدیده در هفته سیزدهم در شهر مشهد را از دست داده است که این بازیکن در هفته‌های گذشته تلاش زیادی کرد تا با دست شکسته هم تمرین کند و زودتر از موعدی که پزشکان پیش‌بینی کرده بودند به میادین برگردد، اما نه‌تنها این اتفاق نیفتاد، بلکه مدت زمان بهبودی دست او بیشتر هم شد.

از 2 بازی تا 5 بازی!

بر اساس پیش‌بینی‌هایی که پزشکان کرده بودند بیرانوند بازی با سوریه و در نهایت بازی با پیکان را از دست می‌داد و اگر استراحت کافی می‌کرد، می‌توانست از بازی با پدیده برای تیمش به میدان برود اما به نظر می‌رسد که او هنوز به شرایط ایده‌آل نرسیده است. نکته اینجاست که در غیاب بیرانوند رادوشوویچ، دروازه‌بان کروات پرسپولیسی‌ها عملکرد خوبی داشته است و در سه بازی که درون چارچوب دروازه ایستاده، اجازه نداده دروازه‌اش باز شود. این هم زنگ خطری است برای بیرانوند که بی‌جهت اصرار به تمرین کردن با دست شکسته کرد و حالا باید این خطرها را به جان بخرد. پست دروازه‌بانی، یکی از پست‌های کلیدی تیم‌هاست که معمولا مربیان کمتر دست به تغییر در آن می‌زنند. اگر برانکو که نشان داده لجبازی‌های خاص خودش را دارد اصرار به بازی دادن به رادوشوویچ داشته باشد که در آن صورت بیرانوند نیمکت‌نشین نیز می‌شود.

دکتر علیرضا حقیقت، پزشک تیم فوتبال پرسپولیس در مورد آخرین وضعیت علیرضا بیرانوند اظهار کرد: این دروازه‌بان چند روزی می‌شود که فیزیوتراپی خود را آغاز کرده است و این وضعیت تا دو سه روز آینده ادامه خواهد داشت.

وی در پاسخ به این پرسش که «آیا بیرانوند می‌تواند در بازی با پدیده به میدان برود یا نه؟»، تصریح کرد: در این مورد الان نمی‌شود نظر قطعی داد و باید در روز‌های آینده وضعیت بیرانوند را برای بازی کردن بررسی کنیم!

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها