پسرجوان که با انگیزه‌ای مرموز، پسرعمه خود را با ضربه‌های چاقو به قتل رسانده بود، پس از 12 ساعت شناسایی و دستگیر شد.
کد خبر: ۹۷۴۸۰۲

به گزارش جام‌جم، رسیدگی به این پرونده از ساعت 22 پنجشنبه گذشته و به دنبال گزارش قتلی در منطقه فشم در دستور تیم جنایی قرار گرفت.

با حضور ماموران در محل و انجام تحقیقات اولیه مشخص شد پدر مقتول پس از مراجعه به خانه مجردی پسرش با جسد او در حالی که چاقویی در سینه‌اش بود روبه‌رو می‌شود.

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع قتل عمـد و به دستور قاضی مهرطلب، رئیس حوزه قضایی رودبار قصران، پرونده برای رسیدگی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .

پدر مقتول در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: پسرم به نام زین‌الدین 18 ساله چند خانه آن طرف‌تر از خانه خودمان، همراه تعدادی از بچه‌های فامیل به صورت مجردی زندگی می‌کرد. ساعت 8 شب یکی از همسایه‌ها با من تماس گرفت و مدعی شد، پسری جوان سراسیمه و بدون کفش از خانه زین‌الدین خارج شده و سریع محل را ترک کرده است. با تلفن زین‌الدین تماس گرفتم اما او جوابگو نبود. به همین خاطر به اینجا آمدم و با جسد پسرم روبه‌رو شدم.

کارآگاهان در محل جنایت یک جفت کتانی دیدند که ابتدا تصور می‌شد متعلق به مقتول است ولی در بررسی‌های بعدی مشخص شد این طور نیست.

همزمان با تحقیقات برای شناسایی صاحب کتانی، پسری جوان که پای برهنه از خانه فرار کرده بود، تحت تعقیب قرار گرفت. در ادامه مشخص شد پسردایی مقتول به نام حجت با پای برهنه در منطقه گیلاوند مشاهده شده است. در ادامه و با شناسایی عکس حجت توسط همسایگان، کارآگاهان به منطقه گیلاوند اعزام شدند و در ساعت 3 بامداد جمعه پسر 18 ساله را دستگیر کردند.

حجت در اظهاراتش به ارتکاب قتل پسرعمه‌اش اعتراف کرد و گفت: روز پنجشنبه، از طریق بالکن وارد خانه شدم. زین‌الدین در حال مشاهده تلویزیون بود. به سمتش حمله‌ور شدم و در حالی که روی زمین دراز کشیده بود، خودم را روی سینه‌اش انداختم. با چاقویی که از قبل تهیه کرده بودم چند ضربه به او زدم و بسرعت از خانه بیرون رفتم و متواری شدم .

سرهنگ کارآگاه حمید مکرم، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت: تحقیقات برای شناسایی انگیزه جنایت ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها