رئیس سازمان استاندارد خبر داد

توقف تولید چند مدل خودرو تا پایان سال جاری

معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: طرح جایگزینی سواری پراید و پژو ۴۰۵ به تدریج اجرا می شود و تولید این خودروها با توجه به رعایت استاندارد های موجود در کشور ادامه دارد.
کد خبر: ۹۷۴۳۷۸
طرح جایگزینی پراید و پژو ۴۰۵ اجرا می شود

به گزارش جام جم آنلاین از ایرنا، محسن صالحی نیا روز جمعه در جریان بازدید از چند طرح صنعتی در سبزوار افزود: طرح جایگزینی این ۲ خودرو در سال های آینده و زمانی اجرا می شود که خودرو های جایگزین از اقبال مردمی و استانداردهای لازم در کشور برخوردار باشند.

وی ادامه داد: بیش از ۹۰ درصد از تولیدات صنایع خودرو سازی کشور در داخل انجام می شود و ۱۰ درصد باقی مانده مربوط به خودروهایی است که در کشور مونتاژ می شوند.

صالحی نیا عنوان کرد: سیاست وزارت صنعت، معدن و تجارت در زمینه توسعه خودروسازی در کشور به دنبال امضاء قراردادهای مشترک بین صنایع خودروسازی ایران و صنایع خودروسازی دارای نشانک های معتبر در جهان است.

وی گفت: برنامه این وزارت خانه طراحی و تولید خودرو، قطعات و تجهیزات در کشور با مشارکت صنایع خودروساز خارجی است که در این زمینه می توان به قرارداد مشترک بین ایران خودرو و شرکت پژو اشاره کرد.

صالحی نیا ادامه داد: صنعت قطعه سازی کشور نیز با توجه به رویه تولید خودروهای جدید رویکرد های خود را تغییر می دهد و به سوی عقد قرارداد با شرکت های معتبر خارجی برای تولید قطعات خودرو می رود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
حسینی
-
۰۸:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۳
۰
۰
سیاست وزارت صنعت جوریه كه بیشترین سود ازآن خود كنه ، كیفیت براش مهم نیست فقط سود
رضا
-
۰۹:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۳
۰
۰
این طرح حتما یه 10 سالی طول خواهد كشید.
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها