محمود صادقی شاکی خصوصی دارد

به دنبال ماجراهای یکشنبه‌شب و حضور ماموران دادستانی مقابل منزل محمود صادقی، نماینده تهران برای بازداشت وی، یک منبع مطلع به خبرگزاری صداوسیما گفت: محمود صادقی، نماینده مردم تهران و عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی، چندی قبل پس از شکایات پی در پی به دلایل مختلف با اطلاع اعضای هیات رئیسه مجلس به دادسرا احضار شد، اما یکشنبه‌شب پس از عدم حضور او در موعد مقرر، حکم جلب وی از سوی شعبه چهار بازپرسی دادسرای فرهنگ و رسانه تهران صادر شد.
کد خبر: ۹۷۳۲۳۱

بر اساس این گزارش، حکم جلب صادره برای صادقی به دلیل شکایت‌های خصوصی از جمله تعدادی از دانشجویان است که چندین ماه است علیه او به دلیل نشر اکاذیب شکایت کرده‌اند.

این منبع مطلع افزود: طی چندماه اخیر مطابق رویه جاری قضایی برای آقای صادقی، احضاریه‌های متعددی ارسال شد، اما وی از حضور در دادسرا برای پاسخگویی به اتهامات وارده به خود از سوی شاکیان، خودداری کرد.

به گفته این مقام مطلع، به‌دلیل عدم تبعیت این نماینده مجلس از رویه‌های جاری و متعارف، پس از چندماه حکم جلب وی صادر شد که ماموران دادستانی یکشنبه شب در کمال احترام این حکم را به وی ابلاغ کردند، اما وی با استنکاف مجدد از پذیرش حکم قضایی به داخل منزل رفته و از آنجا ضمن تماس با رسانه‌ها شروع به فضاسازی کرد. یک منبع آگاه گفت: در پرونده محمود صادقی سه اعلام جرم عمومی دیده می‌شود. وی تاکنون هشت شاکی خصوصی دارد. یک منبع آگاه هم در گفت‌وگو با میزان اظهار کرد: در پرونده قضایی تشکیل شده علیه صادقی در دادستانی تهران، تاکنون هشت شکایت خصوصی وجود دارد که همه این شکایت‌ها به قبل از آغاز دوران نمایندگی وی برمی‌گردد.

به گفته این منبع آگاه،در پرونده محمود صادقی سه اعلام جرم عمومی نیز دیده می‌شود.

احمد امیرآبادی‌فراهانی، عضو هیات رئیسه مجلس هم در گفت‌وگو با میزان عنوان کرد: ماجرای یکشنبه‌شب درباره آقای صادقی صرفا به دلیل نطق اخیر وی نبوده بلکه شاکی خصوصی دارد.

وی با بیان این‌که به دستور رئیس مجلس، جلسه فوق‌العاده هیات نظارت بر رفتار نمایندگان در اسرع وقت تشکیل می شود، تصریح کرد: شکایت نماینده کاشان از وی نیز در این جلسه بررسی خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها