
به بهانه بحث درباره بودجه تولید مجموعههای فاخر تاریخی-مذهبی
لادن مستوفی خاطرنشان کرد: در سالهای اخیر من بیشتر در تئاتر فعالیت داشتم. در سینما هم کمکار نبودم، اما فیلمهایی که من کار کردم، بیشتر «انگ هنری» به آنها خورد و در اکرانهای خاص نمایش داده شد. چند سال پیش من یکی از پرکارترین بازیگران جشنواره بودم که چهار فیلم داشتم، اما هر چهار فیلم جزو اکران فیلمهای خاص بود! من خیلی به این اتفاق معترضم که چرا باید چنین عنوانی برای دستهبندی محصولات فرهنگی داشته باشیم؟ این توهین به فیلمساز و توهین به مخاطب است که ما تعیین میکنیم شما چه چیزی ببینید.
مستوفی با بیان اینکه متأسفانه در سالهای اخیر سینمای ما به دستاندازهای شدیدی خورد، ادامه داد: الان به شکل دیگری خودش را پیدا میکند و اتفاق خوبی برای سینما میافتد و زبان جدیدی برای بیان کارهای نمایشی و گفتمان جدیدی بین فیلمساز و مخاطب ایجاد میشود. این قضیه التزام امروز است؛ چیزی که سالها مورد توجه قرار نگرفته بود، این بود که براساس نیازهای روز و نیازهای اجتماعی مخاطب کار کنید، امیدوارم افقی که پیشروست روشن باشد و به جایگاه بهتری برسیم .
به بهانه بحث درباره بودجه تولید مجموعههای فاخر تاریخی-مذهبی
گفتوگوی خواندنی با محمد بلوری، پدر حادثه نویسی ایران:
تپش از ارتکاب جرائم خشن ازسوی اتباع غیرمجاز گزارش میدهد
عضو هیات رئیسه مجلس در گفتوگو با «جامجم»:
در گفتوگوی «جامجم» با احسان جانمی، کارگردان حاضر در فجر چهل و یکم بررسی شد
روایت مسعود طیبی از اجرای نمایش «افلیا» در چهل و یکمین جشنواره تئاتر فجر
گفتوگوی «جامجم» با دبیر کل جشنواره هنرهای تجسمی فجر