دو پسر شیطان صفت که در پوشش مسافربر و با تهدید سلاح، طعمه خود را مورد آزار قرار داده بودند، در دام پلیس گرفتار شدند.
کد خبر: ۹۶۸۷۰۵

به گزارش جام‌جم، راز سرقت‌های مسلحانه اعضای این باند ساعت 11 شب 27 مهر امسال و به دنبال مراجعه مردی به کلانتری 171 مصطفی خمینی فاش شد.

شاکی در تشریح ماجرا گفت: ساعت 9 شب برای ارسال چند تخته فرش به ترمینال جنوب رفته بودم. بعد از خروج از ترمینال برای رفتن به محل کارم در میدان منیریه سوار خودروی 206 مسافربری شدم. قصد داشتم روی صندلی جلو بنشینم، اما روی صندلی یک کارتن قرار داشت. جوان دیگری به عنوان مسافر در صندلی عقب نشسته بود. کمتر از یک دقیقه از حرکت ماشین نگذشته بود که سرنشین صندلی عقب، از پشت صندلی راننده یک قبضه سلاح کمری بیرون آورد و به من گفت، سرت را پایین بیاور.

سپس با تهدید یک قبضه چاقوی بزرگ، اقدام به بستن دستان و چشمانم کرد. این شخص در حالی که چاقو را زیر گلویم گذاشته و فشار می‌داد، گوشی تلفن همراه، عابربانک و رمز آن، ساعت مچی و 380 هزار تومان وجه نقد مرا سرقت کرد، اما با تمام این‌ها به سرقت راضی نشد و مرا مورد آزار و اذیت قرار داد. در تاریکی شب، آنها مرا در حاشیه اتوبان یادگار امام از ماشین پیاده کرده و از محل دور شدند.

با آغاز رسیدگی به پرونده، کارآگاهان اداره یکم پلیس آگاهی با بررسی تراکنش مالی حساب‌های عابربانک مالباخته متوجه شدند سارقان با مراجعه به یکی از شعب بانکی در شهرستان واوان اقدام به برداشت تمام وجوه نقد داخل حساب مالباخته کردند. در ادامه و با بررسی تصاویر به دست آمده از دوربین‌های مداربسته، کارآگاهان موفق شدند یکی از مجرمان سابقه‌دار به نام حمید 39 ساله را شناسایی کنند.

با شناسایی دقیق تصویر حمید توسط مالباخته به عنوان سرنشین صندلی عقب خودرو 206، دستگیری وی در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت و مخفیگاه و محل تردد متهم در رباط کریم مورد شناسایی قرار گرفت. بررسی‌ها نشان داد، حمید یکی از افراد شرور و اراذل و اوباش منطقه نیز است.

سرانجام 23 مهر حمید در حال تردد با یک دستگاه خودروی نیسان در شهرستان بهارستان دستگیر و به اداره یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد.

متهم در همان تحقیقات اولیه به انجام سرقت مسلحانه اعتراف و دوستش علی 21 ساله را به عنوان راننده معرفی کرد. در ادامه علی نیز در شهرستان واوان شناسایی شد و ماموران او را دستگیر کرده و خودروی او کشف شد.

سرهنگ کارآگاه حمید کرم، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: با توجه به کشف چند دستگاه گوشی تلفن همراه متعلق به افراد دیگر، کشف یک قبضه سلاح کمری، اعتراف صریح متهمان به ارتکاب سرقت مسلحانه از مالباخته، سوابق متهمان در ارتکاب جرایم مرتبط با سرقت و برای شناسایی دیگر جرایم ارتکابی متهمان و سایر شکات و مالباختگان، به خواست قاضی پرونده عکس متهمان بدون پوشش منتشر می‌شود. افرادی که از آنها شکایت دارند، به اداره یکم پلیس آگاهی در خیابان وحدت اسلامی مراجعه کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها