آمار معتادان متاهل

داشتن اعتیاد به مواد مخدر یک دردسر بزرگ است و هزار و یک جور گرفتاری هم برای شخص معتاد و هم جامعه دارد، اما وقتی سردار علی مؤیدی، قائم‌مقام ستاد مبارزه با موادمخدر می‌گوید که 63 درصد از معتادان در ایران متأهل هستند، یعنی فاجعه در بسیاری از خانواده‌ها، چراکه اعتیاد قطعا ریشه بسیاری از مشکلات خانوادگی و ناهنجاری‌های اجتماعی است، با سر زدن به یکی از دادگاه‌های خانواده می‌بینیم که چه سرنوشت و اتفاق‌های تلخی در خانواده‌های دارای معتاد و بدسرپرست رخ می‌دهد.
کد خبر: ۹۶۷۶۱۸

سیر صعودی ام‌اس در ایران

بیماری ام اس یکی از بیماری‌های خاصی است که متاسفانه در سال‌های اخیر برخی خانواده‌های ایرانی را به خود گرفتار کرده، اما گویا این بیماری در ایران تازه آغاز راه را طی می‌کند تا آنجا که نایب‌رئیس انجمن ام‌اس ایران گفته که شیوع این بیماری در کشور رو به افزایش است و هر سال شاهد ابتلای تعدادی از هموطنانمان به ام‌اس هستیم و موج بیماری روندی صعودی دارد. البته باز جای شکرش باقی است که اغلب داروهای این بیماری در داخل کشور تولید می‌شود و پزشکان داخلی در این زمینه چیزی کمتر از پزشکان خارجی ندارند و آنچه در کشور در زمینه تشخیص و درمان ام‌اس دنبال می‌شود از استاندارد خوبی برخوردار است.

تکریم زندگی

شاید مهم‌ترین تکریم زندگی آگاهی‌بخشی و دعوت به خواندن باشد، کاری که این روزها در هفته کتاب بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته است، به طوری که شاهد هستیم تصاویر جلد کتاب‌های معروف و شناخته شده نویسندگان ایران و جهان روی بیلبوردهای تجاری و اقتصادی شهر جا خوش کرده و رنگ و بوی کتاب و کتابخوانی و مطالعه به پایتخت بخشیده است. دست مسئولان مرتبط درد نکند و ان شاء الله شاهد اقدامات جدی و بیشتری در این زمینه هم باشیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها