خشم ناصر محمدخانی از فیلمی که درباره زندگی اش ساخته شد

فیلم سینمایی خشم و هیاهو به کارگردانی هومن سیدی در سی و چهارمین دوره جشنواره فیلم فجر حضور دارد.
کد خبر: ۹۶۷۵۱۸
خشم ناصر محمدخانی از فیلمی که درباره زندگی اش ساخته شد

به گزارش جام جم آنلاین ، در بین اهالی سینما شنیده شد که فیلم "خشم و هیاهو" به داستان "زندگی ناصر محمدخانی و شهلا جاهد" پرداخته است. هومن سیدی در یک برنامه تلویزیونی البته به این اشاره کرده که داستان زندگی ناصر محمدخانی و شهلا جاهد در این میان چندان بی تاثیر نبوده است.

ناصر محمد خانی گویا قصد شکایت دارد. او در صفحه اجتماعی خود نوشته که باید ابتدا با کارگردان فیلم صحبت کند اما از سوی دیگر چند سایت ورزشی از جمله هوادار از شکایت محمدخانی از کارگردان و تهیه کننده این فیلم خبر می دهند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۶
غع
-
۱۷:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۲
۲
۰
شكایت هم می خواد بكنه مرد خوش گذرون . زندگی دو تا زنو به باد داده . هیچكی هم كارش نداشت . حالا بهش بر هم می خوره . چرا این جور ادم ها رو كسی محاكمه نمی كنه ؟
نوذر
-
۰۶:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۳
جناب غع.......به ایشون ربطی نداشته كه دو تا هوو زدن همو كشتن....اگه هر هوویی بزنه دیگری رو بكشه كه دیگه سنگ رو سنگ بند نمیشه....اونهایی كه 4 تا زن دارن چی بگن؟؟!!این ناشی از رشد فمینیسمه و آمریكای جهانخوار پشت این ماجرای فمینیسم قرار داره. هر مردی باید طبق قوانین اسلام 4 زن عقدی و به تعداد نامحدود صیغه بتونه داشته باشه. حتی ببینید چی شده كه موضوع تك همسری و فمینیسم به علمای اسلام ما هم رسوخ كرده و آنها هم این سنت پیامبر چند همسری را نادیده میگیرند و حتی قباله های ازدواج جمهوری اسلامی هم در هماهنگی با فمینیسم افراطی تنظیم شده اند......مگر در جمهوری اسلامی نباید قوانین اسلام و سنت پیامبر اجرا شود؟؟
هادی
-
۱۹:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۲
۰
۱۰
خیانتهای این شخص به خانواده وبه اون دخترساده وبد بخت هیچ گاه از ذهن مردم وورزشكاران پاك نخواهد شد.
علی
-
۰۸:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۳
۴
۳
اینقد یه ادم میتونه بی حیا باشه مرد حسابی دو تا ادم با دست های تو الان زیر یه خروار خاك هستن
نادر
-
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۳
۱
۲
بشین سر جات ... ناصر فقط ابراهیمی !
خائن
-
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۳
۰
۰
واقعاً كه ... چه روحیه ای هم داره !!!!

نیازمندی ها