مرد جوان که به اتهام آزار و اذیت دختر نوجوانی سه سال تحت تعقیب پلیس بود، در روز اجرای حکم اعدام همدستش دستگیر شد. متهم در نخستین جلسه تحقیق منکر آزار دختر 15 ساله شد.
کد خبر: ۹۶۷۴۰۴
دستگیری شیطان در روز اعدام همدستش

به گزارش جام‌جم، آبان‌ماه سال 92 دختر 15 ساله‌ای با مراجعه به پلیس آگاهی تهران راز این جنایت سیاه را فاش کرد. او در شکایت خود به ماموران گفت: دیروز ساعت 6 عصر تصمیم گرفتم به خانه مادربزرگم بروم. به همین خاطر در خیابان خاقانی سوار یک دستگاه پراید سفید رنگ شدم. دو مرد سرنشین پراید بودند و رفتار عادی آنها باعث شد پی به نیت شومشان نبرم. پس از طی مسافتی، راننده به بهانه شلوغی مسیر وارد بزرگراه امام علی(ع) شد. ناگهان مرد جوانی که کنار راننده نشسته بود روی من چاقو کشید و تهدید کرد اگر مقاومت کنم، مرا می‌کشد. مجبور به سکوت شدم. او سپس به صندلی عقب آمد و مرا مورد آزار و اذیت قرار داد. شیشه‌های خودرو دودی بود و کسی متوجه ماجرا نشد.

وی ادامه داد: پس از طی مسافتی، راننده و سرنشین جایشان را عوض کردند و این بار راننده مرا مورد آزار و اذیت قرار داد. دو مرد شیطان‌صفت سپس مرا در بزرگراه آزادگان از خودرو به بیرون پرت کردند. هنگام فرار متهمان توانستم شماره پلاک خودروی پراید را یادداشت کنم.

ماموران در نخستین گام به بررسی پلاک خودرو پرداخته و متوجه شدند خودروی پراید متعلق به یک مجرم سابقه‌دار به نام ستار است. ستار قبل از این‌که بتواند فرصتی برای فرار پیدا کند، دستگیر شد. او در ابتدا منکر ربودن و آزار دختر جوان شد، اما در ادامه لب به اعتراف گشود و به جرم خود با همدستی یکی از دوستانش به نام شاهرخ اعتراف کرد.

او در بازجویی‌ها گفت: با شاهرخ در یک کمپ ترک اعتیاد آشنا شدیم. روز حادثه با مشاهده دختر نوجوان تصمیم به آزار او گرفته و در پوشش مسافر، او را سوار کردیم. آن روز شیشه مصرف کرده بودیم و وضعیت مناسبی نداشتیم به همین خاطر پس از رسیدن به محلی خلوت، نقشه شیطانی خود را اجرا کردیم.

با اعترافات ستار، تحقیقات برای دستگیری همدست او ادامه پیدا کرد، اما هیچ ردی از شاهرخ به دست نیامد. سرانجام ستار پای میز محاکمه قرار گرفت و به جرم ربودن و آزار دختر نوجوان به اعدام محکوم شد. با اعتراض مرد متجاوز، پرونده به دیوان عالی کشور فرستاده شد که قضات دیوان عالی کشور مجازات اعدام را تائید کردند. سرانجام مهر امسال ستار به دار مجازات آویخته شد.

شاهرخ که تصور می‌کرد با اجرای حکم اعدام ستار، پلیس دیگر در تعقیب او نیست، عصر روز اعدام به خانه پدری خود بازگشت که توسط ماموران دستگیر شد. او در بازجویی‌ها منکر جرم خود شد، اما شاکی او را در میان چند متهم دیگر شناسایی کرد.

مرد شیطان صفت در شعبه پنجم دادگاه کیفری استان تهران مورد تحقیق قرار گرفت که در دفاع از خود گفت: من و ستار بر سر فروش موادمخدر با هم اختلاف داشتیم. او برای این‌که از من انتقام بگیرد، به دروغ ادعا کرد که در آزار دختر جوان با او همدست بوده‌ام. در این سه سال در دماوند بودم و آنجا زندگی مخفیانه‌ای داشتم. از طریق دوستانم شنیدم او بازداشت شده و تصور می‌کردم دلیل بازداشتش، فروش موادمخدر بوده است.

رئیس دادگاه: شاکی سه سال بعد از این ماجرا تو را شناسایی کرد، در این باره چه می‌گویی؟

شاهرخ: من این دختر را نمی‌شناسم و او را تا به حال ندیده‌ام.

پس از تحقیق از مرد جوان، او روانه زندان شد تا در جلسه آینده به اتهامش رسیدگی شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱۱
بی طرف
-
۰۹:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۲
۰
۰
این سگ رو حیف نیست روی زمین دفن كنن؟
شیدا
-
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۲
۰
۰
خداروشكر.خدا جای حق نشسته.
حسین
-
۲۱:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۲
چرا به سگ توهینی میكنی این چه فرهنگ غلطی بین ایرانیها است . سگه غیر از وفاداری كجا به انسان و یا همنوع خودش صدمه میزنه ؟
نرم افزار موبایل
-
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۲
۰
۰
شیشه بهانه است.این بیشرف هارابایدبه جهنم عودت داد
ناصر
-
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۲
۰
۰
این هم باید اعدام شود تا درس عبرتی برای متجاوزان به نوامیس مردم بشه.
حسین
-
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۲
۰
۰
هركی رو میگیرن الكی میگه شیشه مصرف كردم كه بگن توهم زده بوده و جرمش سبك تر بشه
حمید
-
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۲
۰
۰
شیشه بهانه است.هركی رو میگیرن الكی میگه شیشه مصرف كردم كه بگن توهم زده بوده و جرمش سبك تر بشه
نرم افزار موبایل
-
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۲
۰
۰
روح الله:جای اینكه آرزوی مرگ كنید برای دیگران به فكر این باشید ك چطور میشه این آسیب های اجتماعی رو حل كرد وقتی الان بیشتر جوانان ما سن ازدواجشون به دلیل تورم بیكاری بالا رفته
دانشجو
-
۱۸:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۲
۰
۰
آقایان ناجا اگر خواننده این متن هستید بدانید شما با مجوز شیشه دودی با درصد بالا، خودتان شریك جرم اید!
ناصر
-
۰۲:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۳
۰
۰
شیشه ها مقصر هستند هم شیشه كشیده‌اند هم شیشه ماشین شان دودی بوده خود شان اصلا تقصیری ندارند. این یكی بیشرف رو هر چه زودتر اعدام كنید.
امید
-
۰۷:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۳
۰
۰
این روزها هر جنایتكاری به محض دستگیری عنوان میكنه شیشه مصرف كرده بودم و حال طبیعی نداشتم من نمیدانم آیا مصرف شیشه دلیل بر برائت آنها میشود !!!

نیازمندی ها