مرد 40 ساله زمانی که موفق نشد طلب 40 میلیون تومانی خود را از مرد بدهکار بگیرد، او را با ضربه تبر کشت.
کد خبر: ۹۶۵۵۹۲

به گزارش جام‌جم، پانزدهم مرداد امسال مردی با پلیس تماس گرفت و از کشف جسد یک جوان در حومه شهر زاهدان خبر داد. ماموران اداره آگاهی همراه تیم بررسی صحنه جرم در آنجا حاضر شده و مشاهده کردند مرد جوان براثر ضربه‌های جسمی برنده به قتل رسیده و ساعاتی از مرگ او می‌گذرد .

همزمان با تشکیل پرونده قضایی، تحقیقات پلیس آگاهی برای مشخص شدن هویت مقتول آغاز شد تا این که ماموران به تحقیقات محلی دست زدند و توانستند هویت مقتول را شناسایی کنند. با مشخص شدن هویت مقتول، تحقیقات از خانواده او برای رازگشایی از مرگش آغاز شد. ماموران با تحقیق از این خانواده، متوجه شدند این جوان با مردی اختلاف حساب 40 میلیون تومانی داشته است. ماموران احتمال دادند مرد طلبکار در ماجرای مرگ جوان نقش داشته باشد. بنابراین او به عنوان تنها مظنون پرونده تحت تعقیب پلیس قرار گرفت. ماموران با هماهنگی قضایی برای دستگیری وی به خانه‌اش اعزام شدند، اما او خانه‌اش را ترک کرده و کسی از وی خبری نداشت. با فرار تنها مظنون پرونده، روند رسیدگی به پرونده وارد مرحله جدیدی شد.

جست‌وجوها برای دستگیری قاتل فراری ادامه داشت تا این‌که ماموران با گذشت بیش از سه ماه از ماجرای این جنایت، ردی از این قاتل فراری در شهر ساری استان مازندران به‌دست آوردند.

بررسی‌ها نشان می‌داد او با هویت جعلی در کارگاهی کار می‌کند و در یک خانه اجاره‌ای سکونت دارد. ماموران موضوع را بررسی کرده و متوجه شدند ماجرا صحت دارد. بنابراین با هماهنگی قضایی برای دستگیری وی به ساری اعزام شدند.

ماموران مخفیگاه قاتل فراری را زیر نظر گرفتند تا این که روز شنبه او را دستگیر کردند.

متهم به قتل در بازجویی اولیه به افسر تحقیق گفت: من و مرد جوان مدتی بود اختلاف حساب مالی 40 میلیون تومانی داشتیم و او مدام از پرداخت بدهی‌اش طفره می‌رفت. سرانجام روز حادثه برای حرف زدن درباره بدهی‌اش سراغ او رفتم و با هم به یکی از محله‌های حومه شهر رفتیم. درباره طلبم حرف می‌زدیم که درگیری‌مان بالا گرفت. در جریان این درگیری من با تبری که برای ترساندن وی آورده بودم، او را تهدید کردم و ناگهان ضربه‌ای به او زدم و فرار کردم. روز بعد متوجه مرگ وی شده و زندگی پنهانی‌ام را آغاز کردم که سرانجام دستگیر شدم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها