وزیر ورزش درگذشت منصور پورحیدری را تسلیت گفت

فوتبال ایران یکی از پرافتخارترین مردان تاریخش را از دست داد

وزیر ورزش و جوانان درپیام تسلیت درگذشت منصور پورحیدری گفت: فوتبال ایران امروز یکی از پرافتخارترین مردان تاریخش را از دست داد و ورزش ایران یک الگوی تکرار نشدنی و انسانی شریفی که در میان هیاهوی اخبار طی چهل سال اخیر، هیچ گاه اخلاق را به خطر نیانداخت.
کد خبر: ۹۶۴۳۹۱
فوتبال ایران یکی از پرافتخارترین مردان تاریخش را از دست داد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایرنا، در پیام مسعود سلطانی فر آمده است: نبودن منصور پورحیدری را به خانواده محترم او؛ به همسرش فریده شجاعی و فرزندان عزیزش و نیز به همه کسانی که درکنار برد و باخت های فوتبال و ورزش قهرمانی، به ارزش های اخلاقی هم وفادار می مانند، تسلیت می گویم.

از این پس آن مرد بزرگ را با خاطراتی شیرین به یاد خواهیم آورد و آرزو خواهیم کرد که نسل جدید قهرمانان ورزش ایران، یکی چون او را الگو قرار دهند.

همچنین کمیته ملی المپیک نیز با صدور پیامی اعلام کرد: بار دیگر جامعه ورزش کشور داغدار از دست دادن عزیزی شد که سالیان سال در تیم ملی فوتبال و استقلال افتخاری آفرینی ها کرد و شادی های بسیاری برای دل مردم و هموطنانش به ارمغان آورد و امروز غم از دست دادن این عزیز ضایعه ای است سخت و جانگذاز.

همچنین شخصیت ها از جمله بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه، سید عباس عراقچی معاون حقوقی وزیر امورخارجه، حجت الاسلام سید حسن خمینی تولیت آستان مقدس امام خمینی (ره)، فدراسیون بین المللی فوتبال، علیرضا منصوریان سرمربی تیم ملی فوتبال، مسئولان، رئیسان فدراسیون های ورزشی و سایر شخصیت ها و قهرمانان درگذشت منصور پورحیدری را با صدور پیام های جداگانه تسلیت گفتند.

منصور پورحیدری بزرگ مرد فوتبال ایران، اسطوره باشگاه استقلال که در سالیان اخیر با نام پدر استقلال شناخته می شد، بعد از یک سال مبارزه با بیماری امروز (جمعه) و در سن 71 سالگی از دنیا رفت.

مرحوم پورحیدری با تیم فوتبال استقلال به افتخارات بزرگی در کسوت بازیگری و مربی گری دست یافته بود. از جمله این افتخارات تجربه قهرمانی در آسیا به عنوان بازیکن و یک بار به عنوان سرمربی استقلال است. او چندین بار با استقلال، قهرمانی در لیگ ایران را هم به عنوان بازیکن و سرمربی تجربه کرده بود.

منصور پورحیدری مدتی سرمربی تیم ملی ایران بود و با این تیم قهرمانی رقابت های آسیایی را به دست آورد.

مراسم تشیع جنازه منصور پورحیدری ساعت ١٠ صبح یکشنبه از مقابل ورزشگاه شهید شیرودی آغاز و پیکرش در قطعه نام آوران بهشت زهرا (س) و در مجاورت مزار ناصر حجازی به خاک سپرده خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
فوتبال
-
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۵
۰
۰
درود بر وزیر محترم ورزش با این پیام پر محتوا ...
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها