مدیرکل استاندارد استان تهران با اشاره به سهل انگاری دو ساله مسئولان تله‌سی یژ شمشک، تاکید کرد که مسئولان این پیست برای فک پلمب باید تعهد کتبی خود را مبنی بر عدم بهره‌برداری و پذیرش مسئولیت‌های متعاقب این تعهد به استاندارد ارائه کنند.
کد خبر: ۹۶۳۸۵۱
شرط استاندارد برای فک پلمب تله‌کابین شمشک

به گزارش جام جم آنلاین ،مسلم بیات با بیان اینکه نواقص تله‌سی‌یژ پیست اسکی شمشک، اواخر سال گذشته، به مسئولین این پیست گزارش داده شد، تاکید کرد که مسئولیت ناشی از تاخیر در رفع نواقص این تله‌سی‌یژ تنها بر عهده مسؤولان پیست است.

وی افزود: در بازرسی از تله‌سی‌یژ پیست اسکی شمشک بیش از ۲۰۰ صفحه نواقص فنی بحرانی، عمده و جزئی همراه با تصاویر و بندهای مرتبط استاندارد گزارش شده است که این نواقص به مسئولان پیست، توسط شرکت بازرسی اعلام شده بود.

به گفته مدیرکل استاندارد تهران با گذشت دو سال از تاریخ اولین اخطار کتبی به مسئولان پبست در خردادماه ۱۳۹۳ و انجام بازرسی اولیه در بهمن ۱۳۹۴، هنوز اقدامات صورت گرفته در زمینه رفع نواقص از سوی مسئولان پیست به استاندارد جهت بازرسی مجدد اعلام نشده ‌است.

بیات در گفت‌وگو با ایسنا در پاسخ به ادعای غیرفنی بودن پلمب تله‌سی‌یژ شمشک، گفت: گزارش نواقص فنی ارایه شده به همراه مستندات موجود که بالغ بر ۲۰۰ صفحه است، خود گویای نواقص فنی متعدد در تله‌سی‌یژ پیست است، بنابراین بهتر است مسئولان این پیست به جای انکار موضوع، نسبت به رفع نواقص و تامین الزامات استاندارد اقدام کنند.

وی اضافه کرد: اگر مسئولان پیست شمشک به دنبال رفع نواقص به منظور بهره‌برداری سریع هستند، باید تعهد کتبی خود را مبنی بر عدم بهره‌برداری و پذیرش مسئولیت‌های متعاقب این تعهد، برای فک پلمب جهت رفع نواقص، طبق روال به این اداره‌کل استاندارد تهران ارایه کنند.

مدیرکل استاندارد تهران در عین حال تاکید کرد که تاکنون تعهدی در این راستا، از سوی مسئولان پیست به استاندارد نرسیده و نگرانی از بهره‌برداری احتمالی غیرمجاز باعث شده تا پیست همچنان به ‌رغم میل استاندارد، پلمب باقی بماند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها