منچسترسیتی ـ بارسلونا همه نگاه‌ها به ورزشگاه اتحاد است

پپ در فکر انتقام

بعد از شکست 4 بر صفر مقابل بارسلونا و البته کسب تنها یک امتیاز از دو بازی متوالی در لیگ قهرمانان اروپا، امشب کمترین انتظار هواداران سیتی از تیمشان، متوقف کردن بارسای پرستاره است.
کد خبر: ۹۶۳۳۱۵

لیگ قهرمانان اروپا در ساعات پایانی امروز، وارد دور برگشت از مرحله گروهی خود می‌شود و در حساس ترین بازی، دو تیم منچسترسیتی و بارسلونا در ورزشگاه اتحاد شهر منچستر به مصاف هم می‌روند. این بازی برای پپ گواردیولا که خود بیشترین افتخارات دوران مربیگری‌اش را در بارسا به دست آورد، جدالی کاملا حیثیتی است؛ بخصوص بعد از آن‌که سیتی در بازی رفت، نمایش ضعیفی از خود ارائه کرد و در نوکمپ با نتیجه تحقیر‌آمیز 4بر صفر مقابل حریف اسپانیایی بود.

این روزها شرایط سیتی اصلا خوب نیست. پپ گواردیولا هیچ‌گاه یاد نداشت در عمر دوران مربیگری‌اش در شش بازی متوالی پیروز نشود، اما این تجربه تلخ را در همین یک ماه اخیر روی نیمکت سیتی چشید تا بداند چه فصل سختی می‌تواند در انتظارش باشد. تساوی 3 بر3 مقابل سلتیک در لیگ قهرمانان، شکست 2 بر صفر مقابل تاتنهام، تساوی خانگی 1بر1 مقابل اورتون، شکست 4 بر صفر مقابل بارسلونا در لیگ قهرمانان، تساوی خانگی 1بر1 مقابل ساوتهمپتون و بالاخره شکست یک بر صفر مقابل منچستریونایتد در جام اتحادیه همه نتایج کابوس‌وار پپ بود که یکی پس از دیگر رقم خورد. البته سیتی این نوار ناکامی را این هفته با پیروزی 4 بر صفر مقابل وست بروم پاره کرد. با این حال بازی امشب مقابل بارسا می‌تواند داستان متفاوتی داشته باشد؛ شاید پایان تیره روزی‌های سیتی و شاید هم آغاز دوباره‌ای برای یک بحران دیگر.

سیتی در بازی امشب،‌ دروازه بان خود کلودیو براوو را در اختیار ندارد و این می‌تواند برای آنها که تاکنون در هر پنج بازی قبلی‌شان مغلوب بارسا شده‌اند، بدترین اتفاق ممکن باشد. از سوی دیگر با توجه به میزبانی بورسیا مونشن گلادباخ از سلتیک در دیگر بازی این گروه، هرنتیجه‌ای غیر از پیروزی سیتی شاید به از دست رفتن رده دوم جدول برای گواردیولا منجر شود. حالا باید دید، این مربی در چهارمین تقابل خود با تیم سابقش چه نتیجه‌ای را رقم خواهد زد؛ او تاکنون یک بار بارسا را برده و در دو بازی هم مغلوب تیم سابقش شده است.

بازگشت عزت‌اللهی به ویسنته کالدرون

در یکی دیگر از بازی‌های امشب که اتفاقا برای فوتبالدوستان ایرانی مورد توجه است، اتلتیکو مادرید در ویسنته کالدرون به مصاف روستوف می‌رود. این که دو لژیونر ایرانی روستوف در این بازی چه عملکردی خواهند داشت، می‌تواند جذاب باشد. سردار آزمون در بازی رفت که با برتری یک بر صفر اتلتیکو به پایان رسید، 74 دقیقه برای روستوف بازی کرد، اما سعید عزت اللهی از روی نیمکت بازی را تماشا کرد. با این حال، عزت‌اللهی تنها بازیکن روستوف به شمار می‌رود که تجربه بازی در ورزشگاه ویسنته کالدرون را دارد. او که پیش از این در عضویت تیم دوم اتلتیکو قرار داشت، حالا پس از دو سال بار دیگر به مادرید باز گشته تا با برخی هم تیمی‌های سابقش روبه‌رو شود. در این گروه، بایرن مهمان آیندهوون است و برای پس گرفتن صدر جدول از اتلتیکو، باید تیم هلندی را در خانه اش شکست بدهد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها