استقلال امروز در رقابت‌های جام حذفی مقابل مس کرمان قرار می‌گیرد. این بازی هر چند برای آبی‌ها زیاد سخت به نظر نمی‌رسد، ولی یک دیدار حیاتی است.
کد خبر: ۹۶۲۷۹۱

منصوریان می‌گوید، هر مسابقه حذفی برایشان حکم فینال را دارد. این جام، جام شگفتی‌هاست و پرسپولیس هم در مرحله اول به قشقایی باخت و حذف شد. استقلالی‌ها دوست ندارند. این اتفاق برای آنها رخ بدهد. منصوریان در این باره به بازیکنانش گفته است: شکست پرسپولیس باید برای ما عبرت باشد و هیچ حریفی را دست‌کم نگیریم. دیگر تیم آسانی وجود ندارد و برای ما فرقی ندارد با تیم دسته چندمی بازی می‌کنیم. مقابل هر تیمی به میدان برویم، باید بهترین بازی را انجام دهیم چون هوادار استقلال برد می‌خواهد.

استقلال به احتمال زیاد در بازی مس کرمان، تغییراتی در ترکیب خواهد داشت. البته تا دیروز با هر بازیکن استقلال که صحبت می‌کردیم، از این تغییرات خبر نداشت. از آنجا که استقلال شانس‌اش برای قهرمانی در لیگ برتر نسبت به قرمزها کمتر است و مسیرشان برای رسیدن به این جام دشوارتر به نظر می‌آید، قصد دارند در حذفی به هر شکلی شده قهرمان شوند. رحمتی کاپیتان استقلال هم دیروز در مصاحبه‌اش گفت، قهرمانی در حذفی برای استقلال راحت‌تر است و به همین دلیل، آبی‌ها این مسابقات را از لیگ برتر خیلی جدی‌تر گرفته‌اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها