رئال مادرید با هت تریک کریستیانو رونالدو، تیم آلاوز را در خانه‌اش با نتیجه 4 بر یک شکست داد تا با توجه به توقف سویا صدر جدول را بار دیگر به دست آورد.
کد خبر: ۹۶۲۳۳۹

در آغاز هفته دهم لالیگا سویا در خانه گیخون با تساوی یک ـ یک متوقف شد تا فرصت صدرنشینی را به رئال مادرید بدهد. این بهترین خبر برای زیدان و تیمش بود. البته در شروع بازی این آلاوز بود که در دقیقه هفت، دروازه رئال را گشود، اما در ادامه رونالدو در دقایق 17، 33 و 88 دروازه آلاوز را گشود و یک ضربه پنالتی را هم در دقیقه 79 از دست داد. دیگر گل رئال را آلوارو موراتا در دقیقه 84 به ثمر رساند تا با 24 امتیاز خیالش بابت صدرنشینی در پایان هفته دهم راحت شود.

توقف منچستریونایتد

در فوتبال جزیره نیز منچسترسیتی بعد دو شکست متوالی، 4 گل به وست‌بروم زد تا با حفظ صدرنشینی از بحران خارج شود. شاگردان پپ گواردیولا که در لیگ قهرمانان 4 بر صفر مقابل بارسلونا و در جام اتحادیه یک بر صفر مقابل منچستریونایتد شکست خورده بودند، در بازی با وست بروم عقده‌گشایی کردند و با گل‌های سرخیو آگرو (19 و 28) و ایلکای گوندوگان (79 و 90) پیروز شدند. این پیروزی پرگل منچسترسیتی را با 23 امتیاز در صدر جدول نگه داشت تا آرسنال با وجود برتری 4 بر یک مقابل ساندرلند همچنان با تفاضل گل کمتر در مکان دوم جدول باقی بماند.

از دیگر نتایج مهم بازی‌های دیشب لیگ برتر باید به تساوی بدون گل منچستریونایتد مقابل بارنلی اشاره کرد؛ نتیجه‌ای که در اولدترافورد رقم خورد و تیم خوزه مورینیو را یک گام دیگر از صدر جدول دور کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها