جنگ جهانی اول، نخستین جنگ تاریخ بود که در آن از هواپیماهای بمب‌افکن به‌عنوان سلاح جنگی استفاده شد. در بازی «جنگ هوایی: جنگ جهانی اول» می‌توانید کنترل یک هواپیمای جنگی را در جنگ جهانی اول به دست بگیرید و با آن مواضع و مناطق تحت تصرف دشمن را بمباران کنید.
کد خبر: ۹۶۱۸۸۳

این بازی ایرانی در مقایسه با دیگر بازی‌ها گرافیک خوب و قابل قبولی دارد، در عین حال به‌عنوان یک بازی حجم زیادی از گوشی شما را اشغال نمی‌کند. وارد بازی که می‌شوید باید انتخاب کنید برای کدام‌یک از طرفین جنگ می‌خواهید بجنگید: متحدین یا متفقین؟ بعد از آن با یک هواپیمای ساده شروع می‌کنید و به عملیات مختلف می‌روید. با شکست دشمنان و کسب امتیازهای لازم، بتدریج هواپیماهای پیشرفته‌تری می‌گیرید و آنها را به انواع سلاح‌های مختلف تجهیز می‌کنید.

شما در این بازی می‌توانید هیجان و مبارزه را در حال و هوای جنگ جهانی اول و در فضای گرافیکی سه‌بعدی تجربه کنید. بازی پرداخت درون برنامه‌ای هم دارد و جالب این‌که با کارت‌های شتاب می‌توانید درون بازی خرید کنید. اگر به بازی‌های جنگی و خلبانی علاقه دارید، جنگ هوایی را نصب کنید.

بازگشت به خاطره‌ها

اگر در کودکی به ساخت و ساز با لگو علاقه داشتید احتمالا عاشق این بازی می‌شوید. در Minecraft می‌توانید در دنیاهای مختلف جنگلی و خاکی بگردید و دنیا را زیر و رو کنید. از ساخت ساده‌ترین خانه‌ها شروع کرده و به قلعه‌ها و کاخ‌های پیچیده برسید و با استفاده از اسلحه‌ها، جانتان را حفظ کنید.

در آخرین نسخه، امکانات جدیدی به «ماینکرفت» اضافه شده است؛ معبدهای جنگلی و چند نوع بافت جدید را می‌توانید در این بازی پیدا کنید، قلمروهای مختلف آن را می‌توانید بخرید و به‌صورت آنلاین با کاربرانی از سراسر دنیا بازی کنید.

البته بسیاری از امکانات بازی پولی است و احتمالا اگر نخواهید بازی را بخرید با محدودیت‌هایی روبه‌رو می‌شوید، ولی فعلا می‌توانید از نسخه 30 روزه رایگان آن استفاده کنید. فضای این بازی بشدت یادآور بازی‌های قدیمی رایانه‌ای است. خودتان بازی کنید تا ببینید!

عکس‌ها کارت پستال می‌شوند

«فتو لب» یکی از حرفه‌ای‌ترین و بهترین برنامه‌های اضافه کردن جلوه‌های جالب و هنری به عکس‌هاست. با این برنامه می‌توانید به بیش از 500 جلوه و طرح مختلف دسترسی داشته باشید و هر کدام را که خواستید روی عکس‌هایتان بگذارید. این جلوه‌ها بیشتر برای عکس‌هایی از چهره افراد است و با آن می‌توانید عکس صورت‌تان را با درخت، پرنده‌ها و موارد متنوع دیگر ترکیب کنید. این برنامه کاملا ساده طراحی شده و برای تبدیل عکس‌ها به هیچ مهارتی نیاز ندارید، فقط کافی است افکت مورد نظرتان را انتخاب و عکسی را که می‌خواهید با آن تنظیم کنید. به‌این‌ترتیب عکس‌های روی گوشی‌تان را می‌توانید به والپیپر، کارت پستال و… تبدیل کنید، برای دیگران بفرستید یا در شبکه‌های اجتماعی از آن استفاده کنید. با این‌که تنظیمات پیچیده‌ای لازم نیست، ولی خواهید دید که عکس‌ها بسیار حرفه‌ای از آب در می‌آیند؛ انگار که یک گرافیست چند ساعت روی طرح چهره شما کار کرده باشد!

طعم رانندگی با ماشین سنگین

این بازی یک شبیه‌ساز رانندگی با ماشین‌های سنگین است. شما راننده یک تانکر سوخت هستید که باید بارتان را به سلامت از نقطه‌ای به نقطه دیگر برسانید. فضای این بازی سه‌بعدی است و از لحاظ گرافیکی کاملا شما را مجذوب می‌کند. بازی بتدریج به مراحل سخت‌تری می‌رسد و شما باید مهارت‌تان را برای عبور از سربالایی‌ها، پیچ‌های تند، دره‌ها و چاله‌های بزرگ آب محک بزنید. هدف رساندن سوخت به پمپ‌های بنزین بین جاده‌ای و مخازن سوخت است. راننده تریلی شدن در دل طبیعت و مسیرهای کوهستانی گرچه بسیار حساس بوده و دقت می‌خواهد، ولی لذتبخش است.

برای راندن ماشین به پدال گاز و ترمز، دنده عقب و جلو و فرمان دسترسی دارید. اگر فکر می‌کنید از پسش برمی‌آیید، این اپلیکیشن را نصب کنید. بخصوص که به‌روزسانی جدید این بازی هم بتازگی آمده و همه نواقص و ضعف‌های نسخه‌های قبلی رفع شده است.

بنگاه معاملات خودرو

وبسایت‌ها و اپلیکیشن‌های خرید و فروش زیادی بتازگی در ایران پا گرفته‌اند. «باک» یکی از اپلیکیشن‌های رایگان خرید و فروش است که مخصوص معاملات خودرو طراحی شده و اکنون بیش از ده هزار کاربر فعال دارد. در هر شهری از ایران که باشید می‌توانید به‌عنوان خریدار یا فروشنده از این برنامه استفاده کنید. اگر فروشنده باشید باید همه مشخصات خودرو شامل سال ساخت، مهلت باقیمانده از بیمه‌نامه، وضعیت فنی و موتوری، قسمت‌های تعمیر یا رنگ شده از بدنه و… را وارد کرده و همچنین با بارگذاری چند عکس از ماشین‌تان از زوایای مختلف آماده تماس مشتری‌ها باشید. شما می‌توانید با اعلام کردن قیمت موردنظرتان یا انتخاب گزینه توافقی کار را تمام کنید تا مشتریان مختلف از همان شهر ماشین شما را ببینند و در صورت تمایل با شما تماس بگیرند. به‌عنوان خریدار هم می‌توانید از این برنامه لذت ببرید. ماشینی را که می‌خواهید بخرید با مدل، سال تولید، کیلومتر کارکرد، قیمت و هر اطلاعات دیگری می‌توانید جست‌وجو کرده و دیگر وقت‌تان را با جست‌وجوی ماشین‌هایی که موردنظرتان نیست، تلف نکنید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها