مردی که دو بار به زور وارد خانه زنی در تهران شده و او را مورد آزار و اذیت قرار داده بود، در نخستین روز هفته گذشته بازداشت شد.
کد خبر: ۹۶۰۲۲۰

ماجرای این آزارو اذیت همزمان با شکایت زنی در روز 15 مرداد امسال در اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران به جریان افتاد. با تحقیق از این زن معلوم شد که مرد ناشناسی از طریق راهرو و پس از تخریب توری پنجره وارد ساختمان شده و با آمدن به اتاق خواب به او حمله کرده و وی را با زور و تهدید مورد آزارو اذیت قرار داده است. چند روز بعد هم دوباره به خانه این زن آمده و او را مورد آزارو اذیت قرارداده بود. بعد از این شکایت، متهم فراری که به کفتار معروف شده بود زمانی که برای سومین مرتبه به خانه این قربانی رفته و قصد ورود به آنجا را داشت توسط پلیس شناسایی و بازداشت شد. او با انتقال به پلیس آگاهی به آزار و اذیت زن جوان اعتراف کرد و روانه زندان شد.

تصویر بخشش آخرین درس استاد

در دومین روز هفته، خانواده استاد زن دانشگاه زنجان به نام منصوره بلباسی 32 ساله و استاد ریاضی که مرگ مغزی شده بود، زمانی که پی بردند او مرگ مغزی شده و دیگر امیدی به زندگی ندارد، به آخرین وصیت دخترشان عمل کرده و چهار عضو بدن او را به بیماران هدیه کردند. این استاد جوان اوایل هفته گذشته حالش در خانه بد شد. خانواده‌اش او را شبانه به یکی از بیمارستان‌های شهر زنجان منتقل کردند که بعد از چند روز مرگ مغزی او تائید شد. وی به خواب ابدی فرو رفت و دیگر امیدی به بازگشت او به زندگی نبود. بنابراین خانواده‌اش تصمیم گرفتند اعضای بدن او را به چهار بیمار هدیه کنند تا آنها طعم زیبای زندگی را بچشند.

آزادی پسری که در نوجوانی جنایت کرد

پسری که در نوجوانی در جریان زورگیری مرگبار مردی را در چهارراه مجیدیه به قتل رسانده بود با رضایت اولیای دم آزاد شد.

این زندانی جوان در دوران نوجوانی‌اش در اسفند 88 همراه دوستانش تصمیم گرفت دست به زورگیری بزند که در این درگیری به مردی میانسال در چهارراه مجیدیه تهران حمله کرد و بعد از سرقت کیف وی با ضربه چاقو او را از پای درآورد. میلاد به قصاص محکوم شده بود تا این که با گذشت هفت سال، اولیای دم به شرط دریافت دیه او را بخشیدند. او چند روز پیش برای محاکمه از جنبه عمومی جرم به دادگاه کیفری استان تهران منتقل شد. در جریان رسیدگی به این جلسه به قاضی دادگاه گفت: در زندان پنج جزء قرآن را حفظ کرده و در 25 مسابقه حفظ و قرائت قرآن، مقام اول را کسب کردم. قرآن خواندن باعث شد نماز بخوانم و همیشه وضو داشته باشم. قضات دادگاه پس از دفاعیات متهم، حکم به آزادی او دادند.

سرقت جهیزیه

در چهارمین روز هفته سرکرده باند سارقان خانه های پایتخت پای میز محاکمه قرار گرفت.

سارق حرفه‌ای و همدستش چندی پیش به دنبال سرقت‌های سریالی از خانه‌های شرق تهران شناسایی و دستگیر شدند. متهمان در بازجویی‌ها به 9 فقره سرقت خانه اعتراف کرده و پرونده متهم اصلی با توجه به سوابقش با درخواست دادستان برای تعیین مجازات حد به شعبه هشتم دادگاه کیفری یک تهران ارسال شد. سرکرده باند در جریان جلسه بازپرسی علاوه بر سرقت از خانه‌هایی که به طور سریالی با همدستانش انجام داده بود، اعتراف کرد جهیزیه نوعروسی را شب عروسی‌اش دزدیده است. قرار است به زودی حکم این مرد تبهکار در دادگاه صادر شود.

خوابی برای بخشش قاتل پسر

در پنجمین روز هفته، مادر داغدیده با گذشت سه سال از قتل پسر جوانش همزمان با ایام محرم به دادسرای امور جنایی تهران رفت و قاتل فرزندش را بخشید.

پسر این مادر داغدیده که امیر نام داشت، توسط دوستش به نام حسن با همدستی دو مرد دیگر در یکی از محله‌های تهران بر اثر شوک برق به قتل رسید. عامل جنایت پس از دستگیری و محاکمه به قصاص و دو همدستش به حبس محکوم شدند.

این زن چندی پیش در خواب دید در مجلس روضه‌ای حضور دارد که افراد حاضر در آنجا زمانی که وی وارد آن خانه شد، یکصدا گفتند مادر امیر است و برای او صلوات بفرستید. بعد امیر وارد اتاق شد. قرآنی به دست داشت. آمد آرام کنارش نشست و شروع به خواندن قر‌آن کرد. زمانی که او از خواب بیدار شد تصمیمش برای بخشش قطعی شد. بنابراین به اجرای احکام دادسرای امور جنایی تهران آمد و قاتل فرزندش را بخشید تا او راهی درست در زندگی پیش بگیرد.

2 مصدوم در حادثه سرسره های آبی

دو جوان مشهدی به دلیل استفاده از سرسره‌های آبی غیراستاندارد دریکی از پارک‌های آبی مصدوم شدند.

ظهر ششمین روز هفته بود که پسر جوانی همراه 3 نفر دیگر از دوستانش برای تفریح به پارک آبی رفت. آنها به سمت سرسره چاله فضایی پارک رفتندو در یک تیوب چهار نفره نشستند. از آنجا که تیوب بسیار پرباد بود، وسط سرسره وارونه شد و همگی به زمین خوردند. دو نفر از آنها مصدوم و به بیمارستان منتقل شدند.

3 مصدوم در انفجار گاز پیک‌نیکی

انفجار نشت گاز پیک نیکی در خانه‌ای در خیابان فاطمی منجر به مصدومیت دو زن و یک کودک شد.

ظهر هفتمین روز هفته بود که حادثه انفجار خانه ای در خیابان فاطمی نرسیده به میدان فاطمی به آتش‌نشانی تهران گزارش شد. آتش‌نشانان با حضور در آنجا مشاهده کردند که انفجار در طبقه منفی یک ساختمان، در یک سوئیت 40 متری رخ داده است. دوزن 28 ساله و کودکی یک ساله که در این حادثه مصدوم شده بودند به بیمارستان منتقل شدند. بررسی‌ها نشان می‌دهد علت انفجار نشت گاز از طریق کپسول پیک‌نیکی بوده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها