مصدومیتی که بلای جان آلبی سلسته شد

آرژانتین بدون مسی؛ یک تیم خیلی معمولی!

وقتی مسی مصدوم شد، حتی خوشبین‌ترین آرژانتینی هم فکر نمی‌کرد تیم ملی کشورش که در پایان هفته هفتم صدرنشین منطقه آمریکای لاتین بود، بعد از هفته دهم تا رده پنجم سقوط کند. نگون‌بختی آرژانتین از زمانی آغاز شد که مسی بعد از برد ارزشمند یک بر صفر مقابل اروگوئه، به‌دلیل مصدومیت، اردوی تیم ملی کشورش را ترک کرد. تساوی 2ـ2 مقابل ونزوئلا، تساوی 2ـ2 مقابل پرو و شکست خانگی یک بر صفر مقابل پاراگوئه آرژانتین را به زیر کشید و حالا موقعیت این تیم برای صعود به جام جهانی 2018 بشدت در خطر است.
کد خبر: ۹۵۵۹۶۳

آرژانتین در برابر سه تیم پایین جدول امتیازهای عجیب و غریبی از دست داد و حالا با 16 امتیاز چشم به روزهای پرخطر آینده دارد. وقتی خطر بیشتر احساس می‌شود که بدانیم بازی بعدی آرژانتین 16 امتیازی و رده پنجمی، در خانه برزیل 21 امتیازی و صدرنشین منطقه است که این روزها به لطف درخشش نیمار تا رده اول جدول بالا آمده و اوضاع روحی بسیار مناسبی دارد.

این بازی ساعت 3 و30 دقیقه بامداد جمعه 21 آبان در ورزشگاه مینیرو در بلوهوریزونته (همان ورزشگاهی که میزبان بازی ایران و آرژانتین در جام‌جهانی 2014 بود) برگزار می‌شود. هشت بازی پیش روی آلبی سلسته است و این تیم باید از بازی سخت در خانه برزیل تا آخرین دیدار مقدماتی (بازی در خانه اکوادور در روز 19 مهر سال آینده) آن‌قدر امتیاز جمع‌آوری کند که بتواند به‌صورت مستقیم راهی جام‌جهانی روسیه شود. نکته خوشحال‌کننده برای مردم آرژانتین این است که می‌دانند مسی در بازی با برزیل در اختیار تیم ملی آرژانتین خواهد بود، اما نکته قابل تامل چیز دیگری است. حالا نه تنها مردم آرژانتین که تمام مردم دنیا می‌دانند آرژانتین بدون مسی یک تیم معمولی است و حتی ضعیف تر از یک تیم معمولی.

آرژانتین با مسی به دو فینال کوپا آمریکا در دو سال اخیر رسید و تابستان دو سال قبل تیم ملی کشورش را تا فینال جام‌جهانی رساند، اما موفق نشدن مسی برای کسب جام باعث شد بیرحمانه به او بتازند و این فشار آنقدر سنگین شد که او در تصمیمی احساسی، از بازی ملی کناره‌گیری کرد. حالا همه می‌دانند حضور مسی تا چه اندازه برای آرژانتین ارزشمند است. حالا مشخص شد آرژانتین بدون مسی شاید اصلا راهی به روسیه پیدا نکند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها