چند ساعت مانده به دیدار تیم ملی ایران با ازبکستان

کی روش عزادار شد +عکس

وقتی به ایران آمدم یک بازیکن در اروپا بود، اما اکنون 11 بازیکن در اروپا هستند

کی‌روش: با بهترین تیم گروه بازی داریم

سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال کشورمان از ازبکستان به عنوان بهترین تیم گروه یاد کرد. کارلوس کی روش که در نشست خبری دیدار امروز صحبت می‌کرد، گفت: به عنوان سرمربی، این سومین بار است که به ازبکستان می‌آیم و این باعث افتخارم است. بدون شک ما مقابل بهترین تیم گروه بازی می‌کنیم؛ تیمی که با شش امتیاز در صدر است و به لحاظ بازی و نتیجه خوب کار کرده است، اما ما هم از تیم ایران توقعاتی داریم و انتظارمان این است بهترین عملکردمان را ارائه کنیم.
کد خبر: ۹۵۳۶۶۴

سرمربی تیم ملی ایران در پاسخ به سوالی درباره وضعیت اشکان دژاگه و علیرضا جهانبخش گفت: یک خبر خوب و یک خبر بد دارم. خبر خوب این که اشکان دژاگه و علیرضا جهانبخش آماده بازی خواهند بود و خبر بد این که آمادگی این دو بازیکن خبر بدی برای تیم ازبکستان خواهد بود (با خنده).

او در پاسخ به این سوال که شما از پانزده شانزده بازیکن بیشتر از بقیه نفرات استفاده می‌کنید، گفت: تیم ایران اکنون برای تمام پست‌ها راهکار دارد. وقتی من آمدم تنها یک بازیکن ایرانی در اروپا بازی می‌کرد، اما اکنون 11 بازیکن ایرانی در این شرایط قرار دارند و این نشان دهنده پیشرفت فوتبال ایران است و تاثیرات اردوهای خوب و اتفاقات خوب را در چند سال گذشته در تیم ایران شاهد هستیم.

سرمربی تیم ملی درباره انتخاب بنجامین ویلیامز استرالیایی بعد از اتفاقاتی که در دیدار ایران برابر عراق رخ داد نیز گفت: راجع به مسائل داوری نمی‌توانیم صحبت کنیم. اما واقعیت این است همه اعضای فوتبال از مربیان گرفته تا بازیکنان و داوران می‌توانند اشتباه کنند. فوتبال، بازی اشتباهات است. اگر اشتباه نباشد دریبل زده نمی‌شود و گلی هم به ثمر نمی‌رسد. همه باید سعی کنیم روحیه اصلی بازی را که انجام بازی جوانمردانه است، رعایت کنیم و این روحیه را ارتقا بخشیم. مهم‌ترین موضوع این است که وقتی بازی تمام می‌شود همه بهترین عملکردشان را داشته اند و به پیشرفت فوتبال کمک و آینده فوتبال را ضمانت کرده‌اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها