آیفون 8 با طراحی متفاوت سال 2017 می آید

آیفون 8 با طراحی متفاوت و کاملاً جدید همین الان در دست ساخت است.
کد خبر: ۹۵۱۲۸۳
آیفون 8 با طراحی متفاوت سال 2017 می آید

به گزارش جام جم آنلاین، با وجود اینکه آیفون 7 بسیاری از کاربرانی که اقدام به پیش خرید این محصول جدید کرده اند به دستشان نرسیده و بسیاری هم حتی رنگ جذاب جت بلک آن را از نزدیک ندیده اند، شایعه های مرتبط با آیفون بعدی اپل که قاعدتاً نام آیفون 7 اس بر روی آن قرار خواهد گرفت شروع به انتشار کرده است.

به تازگی گزارشی از منابع نزدیک به اپل منتشر شده و در آن از در دست ساخت بودن آیفون بعدی این شرکت صحبت شده است. در این گزارش گفته شده که آیفون سال 2017 با نام آیفون 8 عرضه خواهد شد و طراحی کاملاً متفاوتی خواهد داشت. این خبر احتمالاً برای بسیاری از کاربرانی که از بابت طراحی نه چندان جدید آیفون 7 ناراحت شده اند کمی خوشحال کننده خواهد بود.

علت اینکه آیفون 7 اس، آیفون 8 نام گذاری خواهد شد ممکن است اشاره ای مستقیمی به دگرگون شدن چهره و امکانات این محصول داشته باشد. شاید اپل به مناسب 10 سالگی محصول پر فروش و محبوب خود، آیفون امسال را با طراحی نسبتاً قدیمی روانه بازار کرده تا تمامی تمرکز خود را روی آیفون 8 که مصادف با تولد 10 سالگی این گوشی هوشمند نیز خواهد بود بگذارد.

برخی از ویژگی هایی که به آیفون 8 نسبت داده شده اند شامل نمایشگر لبه به لبه و بدون حاشیه و نیز یکی شدن دوربین جلویی و همینطور حسگر اثر انگشت آن با نمایشگر می شوند.

منبع: سیبچه

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها