رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان مطرح کرد؛

طلب ۲۳۰ میلیارد تومانی دانشگاه علوم پزشکی لرستان از بیمه

۱۵۰۰ روحانی در مدارس لرستان

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش لرستان از اقامه نماز در مدارس لرستان توسط هزار و ۵۰۰ روحانی خبر داد.
کد خبر: ۹۵۰۹۶۶
۱۵۰۰ روحانی در مدارس لرستان

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از مهر، محسن یوسفوند در کارگروه صیانت از حقوق شهروندی و عفاف و حجاب استان ضمن گرامی داشت هفته دفاع مقدس، گفت: آموزش و پرورش در اواخر سال ۹۴ بحث کارگاه توانمندسازی صیانت از حقوق شهروندی را به دلیل نبود اعتبار نتوانست عملیاتی کند.

وی افزود: طبق ارزیابی و بررسی های انجام شده آموزش و پرورش لرستان جزء برترین دستگاه ها بوده و در بحث صیانت از حقوق شهروندی و عفاف و حجاب بالاترین امتیاز را کسب کرده است.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش لرستان اضافه کرد: آموزش و پرورش لرستان طی سال گذشته نشست ها و گفتمان های دینی زیادی را با عنوان عفاف و حجاب، اثرات عفاف و حجاب و ... را به صورت مستند در شهرستان های استان ارائه داده است.

یوسفوند گفت: یکی از ارکان تاثیرگذار و مهم در بحث تعلیم، تربیت، عفاف و حجاب دانش آموزان اولیاء هستند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: سال گذشته بر اساس ارزیابی های انجام شده در بحث عفاف و حجاب و پوشش دانش آموزان، استان لرستان جزء پنج استان برتر کشور بوده است.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش لرستان با بیان اینکه آموزش و پرورش یک رسانه تربیتی، نرم افزاری، گسترده و اثر گذار با شعاع گسترده در بین خانواده ها است، افزود: سال گذشته یکی از محورهای برنامه مسابقات فرهنگی و هنری موضوع عفاف و حجاب بوده است.

یوسفوند عنوان کرد: استان لرستان سال گذشته رتبه دوم ساخت فیلم کوتاه با موضوع حجاب را در جشنواره کشوری کسب کرده است.

وی در ادامه سخنان خود تصریح کرد: حدود هزار و ۵۶۰ روحانی هر روز در مدارس مراسم اقامه نماز را برگزار می کنند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش لرستان با بیان اینکه یکی از موضوعات مورد بحث توسط روحانیون در سخنرانی بین دو نماز پرداختن به مقوله عفاف و حجاب است، افزود: توفیقات زیادی با انجام این کار در زمینه عفاف و حجاب در بین دانش آموزان حاصل شده است.

یوسفوند گفت: امیدواریم در سال تحصیلی ۹۶ - ۹۵ بتوانیم از نظر کمی و کیفی مسئولیت سنگین عفاف و حجاب را به سرانجام برسانیم .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها