خنده خانه

2 توصیه مهم در سرویس مدارس

با توجه به این‌که اگر شما وقتش را هم داشته باشید، حس و حالش را ندارید که فرزندتان را تا مدرسه برسانید، احتمالا شما هم ازجمله افرادی هستید که از «سرویس مدرسه» استفاده خواهید کرد.
کد خبر: ۹۴۸۷۴۷

توصیه اول: راننده سرویس را مجاب کنید که تا می‌شود کودک داخل خودرویش بریزد. کودکان استخوان‌های نرمی دارند و می‌شود به مانند کیسه سیب‌زمینی آنها را داخل خودرو روی هم جا داد. نگران فرزندتان هم نباشید، نهایتش آن است که شست پای یکی می‌رود داخل چشمش، بزرگ بشود یادش می‌رود؛ اینها همش خاطره می‌شود به این فکر کنید که هر چه تعداد بچه‌ها بیشتر باشد، سهم شما برای پرداخت حق سرویس کاهش می‌یابد.

از فواید تعداد زیاد کودکان داخل یک سرویس آن است که کودکتان می‌آموزد برای به دست آوردن کمی جا که بنشیند یا حداقل در آن نفس بکشد، باید مبارزه کند و از همین سنین کودکی روی پای خودش ایستاده و آماده رفتن به جامعه می‌شود.

از دیگر فواید تعداد زیاد کودکان داخل سرویس آن است که دیگر کمربند ایمنی به همه نمی‌رسد و کودک دلبندتان می‌تواند در طول مدتی که داخل سرویس است حرکات موزون و ناموزون انجام داده و کلی سطح شادمانی‌اش بالا برود.

توصیه دوم: یک اصل کلی وجود دارد: «هر فردی که فرد دیگری را برای خرید کالا یا خدماتی معرفی کند از وی پورسانت گرفته و به اصطلاح با وی گاوبندی دارد»، مثلا اگر مکانیکی گیر بدهد و بگوید الا و بلا باید فلان قطعه‌ها را بروی جایی که من می‌گویم، شک نکنید این وسط چیزی گیرش می‌آید یا اگر خیاط به شما پیشنهاد می‌کند پارچه‌هایتان را از فلان مغازه بخرید، لابد پورسانتی هم نصیب او می‌شود. براساس همین اصل فراگیر، وقتی مدیر مدرسه‌ای می‌گوید این سرویس‌های مدارس مورد تائید بنده هستند، برای آن‌که حالش گرفته شود بروید و یک سرویس دیگر پیدا کنید. امنیت و سلامت سرویس‌ها و ... بحث‌های سوسولی هستند که الکی برخی از روزنامه‌ها بزرگش کرده‌اند!

ارژنگ حاتمی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها