هومن حاجی عبداللهی، بازیگر سریال «علی‌البدل» درباره این سریال به فارس گفته است: همه اتفاق‌هایی که برای تولید این سریال افتاد در نوع خود منحصر به‌فرد بود.
کد خبر: ۹۴۸۰۰۸

از شخصیت‌پردازی گرفته تا بازی‌ها و نگارش و کارگردانی و گریم و لباس همه و همه در نوع خود بهترین بود. وی درباره نقش خود در این سریال هم گفته است: در علی البدل نقش فیضی مامور انتظامات روستا را بازی کردم. او فردی بسیار قانونمدار است که همراه با هادی کاظمی و بهرام افشاری از شخصیت‌های طنز سریال هستند.

این بازیگر با اشاره به تفاوت «پایتخت» و علی‌البدل، خاطرنشان کرده است: پایتخت سادگی و روانی خاص خود را در نمایش دادن خانواده‌ای مازندرانی داشت، اما علی‌البدل در ناکجا آبادی است که خان‌های بالادهی و پایین‌دهی با یکدیگر به مشکل برمی‌خورند.

بازیگر سریال «آقا و خانم سنگی» تصریح کرد: شاید برخی افراد این سریال را شبیه سایر سریال‌هایی که در همین فضا ساخته می‌شود بدانند، اما معتقدم قصه‌هایی که در روستا روایت می‌شود بسیار محدود است و ناخواسته همه روستاها ظرفیت اتفاق‌های زیادی را ندارند. اما با همه این تفاسیر علی‌البدل شبیه هیچ سریال دیگری نیست و داستانی ویژه دارد.

وی درباره ادامه‌دار شدن علی‌البدل نیز گفته است: همه چیز بستگی به این دارد که استقبال مخاطب تا چه اندازه باشد وگرنه گروه تولید در ساخت ادامه این سریال مشکلی ندارد.حاجی عبداللهی در قیاس کاراکتر رحمت در پایتخت و فیضی در علی‌البدل نیز گفته است: شاید شخصیت رحمت خروس باز به دلیل لهجه مازنی که داشت بیشتر مورد توجه قرار گرفت، اما تا زمان پخش علی‌البدل نمی‌توانم پیش‌بینی کنم که مردم آن را به اندازه رحمت دوست دارند یا نه.

وی درباره گریم خود در این سریال هم گفته است: در «پایتخت4» به دلیل سبیل مصنوعی اذیت شدم و از این رو تصمیم گرفتم برای این سریال از سبیل‌ خودم استفاده کنم و سبیل مصنوعی نگذارم و بقیه گریم شخصیت فیضی به هنر آقای مجید اسکندری و کوهزادی برمی‌گردد.این بازیگر ضمن اشاره به چهارمین همکاری خود با سیروس مقدم افزوده است: همیشه از همکاری با سیروس مقدم لذت برده و آرامش خاطر بسیاری دارم و خوشحالم که با کارگردانی با سواد و با آرامش کار می‌کنم.

صداپیشه شخصیت پنگول درباره تولید ادامه سریال پایتخت و تولید سریال «سنگ‌پا» نیز خاطر نشان کرد: در این زمینه اطلاعاتی ندارم و باید از تهیه‌کننده بپرسید. یادم است قرار بود سنگ پا قبل از علی‌البدل تولید شود، اما به دلایلی این اتفاق نیفتاد. وی افزود: بخش قابل توجهی از بازیگران علی‌البدل از پیشکسوت‌های بازیگری هستند و من نیز به نوبه خودم از این همکاری بسیار لذت بردم و از اخلاق حرفه‌ای و کاری این افراد بسیار یاد گرفتم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها